حاشیه‌های بعدازظهر امروز مجلس

لاریجانی : آقای علوی بوسیدنی نیست

یکی از حواشی بعدازظهر امروز مجلس تاکید وزیر اطلاعات بر استفاده از نیروهای داخلی این وزارتخانه بود.
کد خبر: ۵۸۷۸۱۴
لاریجانی : آقای علوی  بوسیدنی نیست

به گزارش خبرنگار جام‌جم آنلاین‌ سیدمحمود علوی گفت: در صورت رای اعتماد نه با اتوبوس بلکه با دوچرخه به وزارتخانه خواهم رفت که این کلام با خنده و احسنت نمایندگان همراه شد.

بعد از پایان سخنان وزیر پیشنهادی اطلاعات تعداد زیادی از نمایندگان جهت قدردانی از سخنان او با وی روبوسی کردند که علی لاریجانی خطاب به این نمایندگان گفت: آقای علوی آنقدرها هم بوسیدنی نیست. سلیقه هم چیز خوبی است.

رضا عبداللهی نماینده ماهنشان و یکی از موافقین وزیر پیشنهادی اقتصاد در معرفی وزیر پیشنهادی گفت: ایشان در همه مقاطع نفر اول بوده حتی در دبیرستان کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری رتبه اول را در دانشگاه تهران داشته است.

حمیدرضا فولادگر نماینده اصفهان نیز که در موافقت با وزیر پیشنهادی اقتصاد صحبت می‌کرد خود را همکلاسی وی از دوران دبستان تا دبیرستان معرفی کرد و گفت: ایشان به توصیه شهید بهشتی که نسبتی هم با ایشان دارد وارد رشته اقتصاد شدند.

علی طیب‌نیا بعد از اتمام سخنانش کارت پایان خدمت خود را به تمامی نمایندگان نشان داد اما نادر قاضی‌پور در واکنش به این اقدام وزیر گفت: من نگفتم شما خدمت نکرده‌اید مهم محل خدمت شماست.

نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه پس از آن که زمان سخنانش پایان یافت و مورد انتقاد هیات رئیسه قرار گرفت خطاب به هیات رئیسه گفت: شما به نمایندگان تهران چیزی نمی‌گویید اما به من زمان را گوشزد می‌کنید عیب ندارد آقای روحانی از استان اصفهان هفت وزیر معرفی کرده که ما چیزی نمی‌گوییم.

بعد از سخنان نصرالله پژمان‌فر به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی وزارت امور خارجه محمد جواد ظریف پس از پایان اظهارات این مخالف وی را در آغوش کشید و با او روبوسی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها