رئیس هیات مدیره کانون سراسری انبوه سازان کشور:

طرح مسکن مهر باید به سرعت کامل شود

رئیس هیات مدیره کانون سراسری انبوه سازان کشور تأکید کرد: طرح مسکن مهر دستاوردهای خوبی دارد و باید به سرعت کامل شود.
کد خبر: ۵۸۷۸۰۶
طرح مسکن مهر باید به سرعت کامل شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو اقتصاد، ایرج رهبر رئیس هیات مدیره کانون سراسری انبوه سازان کشور در مصاحبه با این رادیو گفت: خوشبختانه وزیر راه و شهرسازی از همکاری ها و توانمندی های بخش خصوصی و 6500 گروه انبوه سازان مسکن استفاده خوبی کرده است.

وی افزود: انتظار و آمادگی داریم در دولت یازدهم نیز این همکاری ها ادامه یابد و دولت آقای روحانی توسعه مسکن اجتماعی را در اولویت قرار دهد.

«رهبر»، طرح مسکن مهر را برای خانه دار کردن اقشار کم درآمد و کاهش حداکثری قیمت تمام شده مسکن ، بسیار ارزشمند دانست.

وی اظهار کرد: دولت جدید باید در زمینه هزینه ساخت و ساز مسکن هم تجدید نظر و حمایت کند تا کارها با سرعت بیشتری اجرایی شود.

ایرج رهبر با اشاره به مشکلات مالی برخی متقاضیان مسکن مهر، گفت: دولت تسهیلات ارزان قیمت داده و قیمت زمین نیز حذف شده است و شرایط خوبی برای خانه دار شدن این افراد وجود دارد.

وی با بیان اینکه مسکن همواره یک مسئله روز برای دولتمردان و مردم بوده است، افزود: طرح مسکن مهر باید ادامه یابد.

رئیس هیات مدیره کانون سراسری انبوه سازان کشور اظهار کرد: طرح مسکن مهر توانسته است برنامه تولید مسکن را ساماندهی کند و فرصت بسیار خوبی برای انبوه سازان و متخصصان فراهم شد تا برای تامین مسکن مردم تلاش کنند اگر تولید مسکن متناسب با طیف های تقاضا باشد افزایش غیر منطقی قیمت وجود نخواهد داشت و متناسب با رشد تورم در اقتصاد کشور خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها