یکصد و شانزدهمین شماره ماهنامه سیاحت غرب با مباحث و مقالات گوناگون منتشر شد.
کد خبر: ۵۸۷۷۰۴
سیاحت غرب منتشر شد

به گزارش روابط عمومی مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما، در این شماره از ماهنامه مقالات مختلفی چون بازنمایی مسلمانان در فیلم قلمرو پادشاهی: گفتمان ساختارشکن در هالیوودی از میکله آگوایو، تاثیرات مادی گرایی رسانه‌ای بر مصرفئ کنندگان سیاه‌پوست امریکایی نوشته شائون تایری لیلی و ازدواج تک جنسیتی در استرالیا، چرا اکنون؟ فروپاشی خانواده و اقتصاد امریکا به قلم جنیس شاکروز ارائه شده است.

سلطه نخبگان مجرم اقتصادی از جیمز پتراس، جنگ علیه "تروریسم" یا سرکوب دموکراسی؟ سیستم نظارتی همگانی بریتانیا نوشته پال اندرسون و امپریالیسم غربی و استبداد ناگفته استعمار کاری از مجبوب خواجه از دیگر مقالات این شماره سیاحت غرب است.

در ادامه می توان به روانشناسی به مثابه دین از مارتین بابگن و دیدره بابگن، یوگا و غرب: گرفتار آمدن در دام دکارتی نوشته جریمی کارت و ریچارد کینگ ، نگاهی انتقادی بر اندیشه‌های هایدگر درباره فن‌آوری از رنی ای پیستون و اینترنت و واقعیت مجازی از دنیل دینلو به عنوان دیگر مقالات این ماهنامه اشاره کرد.

ماهنامه سیاحت غرب به مدیر مسئولی مجید خبازی و سردبیری محمدحسین رحمانیان در مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما با قیمت 55000 ریال منتشر می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها