به همت ستاد مرکزی راهیان نور صورت گرفت

حضور خادمین شهدا در یادمان‌های مناطق عملیاتی شمال غرب

جانشین سازمان بسیج مستضعفان کشور گفت:یک میلیون دانش آموز و فرهنگی امسال در قالب کاروانهای راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام می شوند.
کد خبر: ۵۸۷۵۴۶
اعزام یک میلیون دانش آموز و فرهنگی به مناطق عملیاتی

به گزارش واحد مرکزی خبر، سردار فضلی در هفدهمین دوره آموزشی مهارت تخصصی فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج دانش آموزی کشور در مشهد گفت:900 هزار نفر از این افراد از دانش آموزان دختر و پسر و بقیه از فرهنگیان سراسر کشور هستند.

وی گفت: 16هزار راوی دوران دفاع مقدس رشادتهای رزمندگان اسلام را به شرکت کنندگان اردوهای راهیان نور انتقال می دهند که این مساله عامل مهمی در افزایش شناخت مردم و دانش آموزان و فرهنگیان با رشادتهای رزمندگان است.

سردار فضلی افزود:اعزام دانش آموزان و فرهنگیان به اردوهای راهیان نور نقش بسیار مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و انتقال آن به خانواده‌ها و افزایش قشر های شرکت کننده در اردوهای راهیان نور در کشور داشته است.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت:  برای ایجاد تحول در محتوای دروس آمادگی دفاعی و مربیان آنها تفاهم نامه ای بین سازمان بسیج مستضعفین و وزارت آموزش و پرورش منعقد شده که نتایج خوبی بدنبال داشته است.

رئیس سازمان دانش آموزی کشور نیز در این مراسم افزود: طرح صالحین امسال در بیش از 50 هزار مدرسه در سراسر کشور اجرا می شود.

ماهانی گفت: این طرح همه ساله به همت آموزش و پرورش و بسیج در مدارس سراسر کشور اجرا می شود.

وی افزود: اکنون بیش از 4 میلیون و 500 هزار دانش آموز در سراسر کشور عضو سازمان بسیج دانش آموزی هستند.

 300 نفر از فرماندهان حوزه های بسیج دانش آموزی کشور به مدت 4 روز با حضور در این دوره‌ها با شیوه های توانمند سازی مهارتی و آموزشی نیروهای بسیجی آشنا می شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها