سامانه بلوتوث «کتاب همراه» در کتابخانه های مراکز تحت پوشش مدیریت فرهنگی هنری منطقه یک به منظور ارائه نرم افزارهای مفید، و ارائه خدمات برای تسهیل کتابخوانی به عموم شهروندان بصورت آنلاین، راه اندازی می شود.
کد خبر: ۵۸۶۹۴۱
افتتاح کتابخانه همراه در منطقه یک

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه یک شهرداری تهران، کتابخانه بلوتوثی به عنوان یک کتابخانه دیجیتالی نوین و با تحقق شعار «کتاب همراه، تلفن همراه»  فعالیت خود در راستای ارتقای سطح آگاهی‌های شهروندان و ارتقای فرهنگ مطالعه کتاب و کتابخوانی و بهره‌برداری از رسانه‌های نوظهور برای جذب جوانان و خانواده‌ها  در روز کتاب و کتابخوانی  از 20 مرداد ماه به مدت یک ماه راه اندازی می شود.

شهروندان جهت استفاده از کتاب همراه می توانند به کتابخانه دارآباد به نشانی: خیابان دارآباد، بعد از بیمارستان مسیح دانشوری، بوستان ساحلی دارآباد مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 26109599 تماس حاصل کنند.

کتابخانه دکتر عظیمی به نشانی: میدان قدس- جنب شهرداری، کوی مهنا یک مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22724336 تماس بگیرند.

کتابخانه امیر کبیر به نشانی: بزرگراه صدر، بلوار قیطریه، بضلع شمال غرب بوستان قیطریه مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22207051  تماس بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها