حضور خوانندگان لبنانی و ترکیه ای

برنامه‌های جشنواره موسیقی مقاومت تبیین شد

حضور ۹ ارکستر نظامی برای اجرای آثار موسیقیایی در پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت قطعی شد.
کد خبر: ۵۸۶۷۵۸
اجرای ۹ ارکستر نظامی در جشنواره موسیقی مقاومت

به گزارش ستاد خبری جشنواره موسیقی مقاومت، مسوول رسته موزیک دانشگاه علوم انتظامی به سرپرستی سروان عالیشان، رسته موزیک دژبان ارتش به سرپرستی سروان فیروزی و رسته موزیک نیروی دریایی ارتش به سرپرستی ناوبان یکم باسره از جمله گروه هایی هستند که در پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت به اجرای برنامه می پردازند.

رسته موزیک فرماندهی انتظامی کرج نیز به سرپرستی سروان بحرینی، رسته موزیک قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ارتش به سرپرستی آقای پویان، رسته موزیک ستاد فرماندهی نیروی انتظامی (ناجا)به سرپرستی سرهنگ عباسیان، رسته بازنشستگان ارتش به سرپرستی آقای حوله کیان و رسته موزیک نیروی هوایی ارتش به سرپرستی آقای زمانی از دیگر گروه هایی هستند که قرار است در طول برگزاری پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت، قطعات ویژه ارکسترهای نظامی را اجرا کنند.

این گروه ها از ۲۳ تا ۲۵ مردادماه در برج میلاد تهران همراه با سایر گروه های موسیقی در ژانرهای مختلف موسیقیایی میزبان علاقه مندان به موسیقی خواهند بود.

گلریز در جشنواره موسیقی مقاومت می خواند

دبیر پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت به مناسبت برگزاری این جشنواره در دو استان کشور کنسرت برگزار می کند.

محمد گلریز از پیشگامان موسیقی انقلاب و مقاومت که بیشترین سرودها و ترانه ها را در این عرصه اجرا کرده است، علاوه بر این که دبیری پنجمین دوره جشنواره موسیقی مقاومت را برعهده دارد، به همراه ارکستر گلریز، دو اجرا در کرمانشاه و ایلام خواهد داشت.

براساس این گزارش، گلریز پس از حضور در گلزار شهدای کرمانشاه در ۲۳ مردادماه، همزمان با تهران، پنجمین دوره جشنواره موسیقی مقاومت را به صورت رسمی افتتاح می کند و سپس عصر همان روز در سالن انتظار شهر کرمانشاه به همراه ارکستر گلریز قطعات به یادماندنی انقلابی خود را اجرا خواهد کرد.
این گروه همچنین در روز ۲۴ مردادماه، به شهر ایلام می رود و به یاد روزهای دفاع و نبرد در جنگ هشت ساله، به اجرای برنامه می پردازد.

موسیقی مقاومت به میان مردم می‌آید

پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت، برنامه‌های ویژه‌ای برای حضور در میان مردم تدارک دیده است.
به گزارش ستاد خبری جشنواره موسیقی مقاومت، ستاد برگزاری پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت با همکاری خانه سرود انقلاب اسلامی، برنامه هایی برای حضور اقشار مختلف مردم در جشنواره و بهره بردن از موسیقی مقاومت تدارک دیده که یکی از آن ها استقرار اتوبوس استیج ها در مناطق پرتردد شهر تهران است.

بر این اساس، اتوبوس استیج های سفیر روز ۲۳ مردادماه مقابل تئاترشهر، ۲۴ مرداد در پارک ملت و ۲۵ مردادماه در بوستان ولایت مستقر خواهند شد و گروه های مختلف موسیقایی به اجرای سرودها و آهنگ های انقلابی و مقاومتی خواهند پرداخت.

این گروه های سرود، آثاری با مضمون شهادت، انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی، آزادی فلسطین و مقاومت اجرا می کنند.

پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی موسیقی مقاومت با حضور گروه‌های داخلی و خارجی، در سبک‌های مختلف موسیقیایی از روز ۲۳ تا ۲۶ مردادماه برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها