هانیه توسلی با تاکید بر این‌که لیلا حاتمی بازیگر محبوبش است، گفت: هنوز بهترین فیلم زندگی‌ام را «شب‌های روشن» می‌دانم.
کد خبر: ۵۸۶۷۵۷
لیلا حاتمی بازیگر محبوبم است

هانیه توسلی بازیگر فیلم بر روی پرده«دهلیز» شامگاه 18 مرداد ماه در برنامه تلویزیونی هفت حضور یافت و درباره کار با بهروز شعیبی به عنوان کارگردان اولی گفت: برخی از جوان‌هایی که فیلم اولی‌اند متوهم هستند و می‌خواهند سنگ بزرگ بردارند، در حالی که شعیبی (کارگردان دهلیز) با وجود این‌که اولین فیلمش را می‌ساخت تجربه زیادی داشت با این حال نقش و فیلمنامه اولین دلیل من برای حضور در یک فیلم است، فارغ از این‌که چندمین کار کارگردان محسوب می‌شود.

این بازیگر با اشاره ایفای نقش جدی عطاران در«دهلیز» گفت: طرفدار رضا عطاران و سریال‌هایی هستم که ساخته است و همیشه سعی می‌کردم هیچ قسمتی از سریال‌هایش را از دست ندهم. در «دهلیز» هم که با هم به عنوان یک بازیگر جدی همکاری داشتیم.

توسلی در خصوص فیلم«شب های روشن» به عنوان فیلم برگزیده منتقدان توضیح داد: هنوز بهترین فیلم‌ زندگی‌ام را «شب‌های روشن‌» می‌دانم که دلایل شخصی‌ هم دارد، البته «دهلیز» را هم خیلی دوست دارم و از آن دفاع می‌کنم.

هانیه توسلی درباره ایفای نقش در قالب های متفاوت تئاتر،تلویزیون،شبکه خانگی و سینما اظهارکرد: تا 20 سالگی در همدان بودم و در آنجا کارم را با تئاتر شروع کردم بعد هم در دانشگاه ادبیات نمایشی قبول شدم و سپس در سریال‌ها و فیلم‌های مختلف در تهران بازی کردم. از سریال‌هایی هم که بازی کردم، دفاع می‌کنم چون خوب بودند.

وی در ادامه افزود: تماشاچی تلویزیون یک طیف گسترده است اما تماشاچی سینما که بلیت می‌خرد از جنس دیگری است. در این میان مخاطب تئاتر به نسبت سینما خاص‌تر است، البته شاید 90 درصد آن منحصر به شهر تهران است چون در شهرستان‌ها به طور مرتب تئاتر اجرا نمی‌شود.

توسلی تئاتر را پایه بازیگری دانست و افزود: تمام نقطه ضعف‌های کسی که می‌خواهد بازیگر شود در تئاتر مشخص می‌شود، تئاتر خروجی بهتری برای یک بازیگر خواهد داشت.

هانیه توسلی با تاکید بر این‌که لیلا حاتمی بازیگر محبوبش است، گفت : اصلا داریوش مهرجویی باعث شد که به بازیگری علاقه‌مند شوم.

این بازیگر اظهارکرد: نقش کمدی در کارهایم کم است و دوست دارم در یک نقش کمدی حضور داشته باشم، مخصوصا این‌که خیلی‌ها به من می‌گویند چهره سرد و مغروری دارم اما این طور نیست و شاید فقط کمی در برقراری ارتباط اولیه، سخت باشم.

توسلی درخصوص شام آخر گفت: پس از 10‌، 12 سال هنوز عده‌ای فکر می‌کنند کتایون ریاحی که در فیلم «شام آخر» نقش مادرم را بازی می‌کرد. مادر من است. به طوری که چند شب قبل که برای نمایش فیلم «دهلیز» به یکی از سینماها رفته بودم، سراغ مادرم «کتایون ریاحی» را از من می‌گرفتند. «شام آخر» اولین فیلم سینمایی من بود که انتخابم توسط فریدون جیرانی و حضورم در این نقش خاطره انگیز بود.

در پایان  سوال پیامکی برنامه «هفت» به فیلم‌های این بازیگر سینما اختصاص داشت که تماشاگران از بین فیلم‌های «شام آخر‌»، «شب‌های روشن‌»، «عصر روز دهم‌»، «کافه ستاره» و «ندارها» به بازیهانیه توسلی در ‌ فیلم «شام آخر» بیشترین رای را دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها