سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: مرزهای پرویزخان و خسروی این شهرستان بمناسبت عید سعید فطر از امروز (پنجشنبه ۱۷ تا یکشنبه ۲۰ مرداد) بمدت سه روز تعطیل است.
کد خبر: ۵۸۶۵۴۳
مرزهای خسروی و پرویزخان سه روز تعطیل است

یاور محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این ایام هرگونه فعالیت اقتصادی و بازرگانی و همچنین صادرات کالا در این مرزها به کشور عراق و اقلیم کردستان متوقف است.

وی تاکید کرد: این تصمیم به مناسبت تعطیلات عید سعید فطر در دو کشور جمهوری اسلامی ایران و عراق اتخاذ شده و به اطلاع تجار و پیله وران دو کشور فعال در این مرزها نیز رسیده است.

محمدی اظهار کرد: به تجار و پیله وران ایرانی در روز گذشته (چهارشنبه) اطلاع رسانی شده تا از آوردن محموله‌های صادراتی در روزهای ۱۷، ۱۸ و ۱۹ مرداد به مرزهای خسروی و پرویزخان خودداری کنند.

وی با بیان این‌که تردد مسافر از مرز پرویزخان کماکان در این ایام ادامه دارد، خاطرنشان کرد: ترانزیت سوخت نیز از مرزهای یاد شده مطابق معمول انجام می‌شود و هیچ وقفه‌ای در این خصوص وجود نخواهد داشت.

محمدی گفت: تجار و پیله وران از روز ۲۰ مرداد (یکشنبه هفته آینده) پس از پایان تعطیلات با بازگشایی مرزهای رسمی پرویزخان و خسروی می‌توانند بار دیگر فعالیت‌های اقتصادی خود را مطابق معمول گذشته از سر گیرند.

روزانه بیش از ۸۰۰ دستگاه کامیون حامل کالای صادراتی از مرز بین‌المللی پرویزخان و بیش از ۳۰۰ دستگاه کامیون نیز از مرز خسروی به کشور عراق صادر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها