در قالب یک کتاب به چاپ می‌رسد

تصاویر منتشر نشده از شهید چمران

مجموعه‌ای از تصاویر منتشرنشده از شهید چمران و گروه جنگ‌های نامنظم در طول سال‌های دفاع مقدس در قالب یک کتاب به چاپ می‌رسد.
کد خبر: ۵۸۶۲۷۱
تصاویر منتشر نشده از شهید چمران

به گزارش مهر، کتاب تصاویر منتشرنشده از سال‌های دفاع مقدس و فعالیت‌های شهید مصطفی چمران و ستاد جنگ‌های نامنظم قرار است تا چندی دیگر توسط نشر نیلوفران به چاپ برسد. این کتاب با عنوان «کرخه کور تا کرخه نور» چاپ خواهد شد.

تصاویری که در این کتاب چاپ خواهد شد، آثار عکاسان جنگ و عکاسان مشخص گروه جنگ‌های نامنظم هستند. کتاب، عکس‌های 4 عکاس جنگ را شامل می‌شود که در میان آن‌ها می‌توان نام کاظم اخوان و فریدون گنجور را دید. از 4 عکاسی که عکس‌های این کتاب، آثار آن‌ها هستند، 3 عکاس به شهادت رسیده‌اند.

این کتاب در 420 صفحه و قطع رحلی منتشر خواهد شد و گردآورنده آن یکی از عکاسان گروه جنگ‌های نامنظم و شهید چمران است که نام او به صورت مستعار «غلام المهدی» در کتاب آمده است.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
عباس
Netherlands
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
۰
۰
یاد و خاطره شهید چمران گرامی باد , شهید چمران از فرزندان خوب و مردان نیك ایران بود , ایشان دارای مدرك دكتری فیزیك اتمی از دانشگاه هاروارد امریكا بود و این نشان دهنده ضریب هوشی بالای ایشان بود , دكتر چمران یكی از نخبگان جنگهای نامتعارف بود كه در اوایل دوران جنگ تحمیلی با توجه به شرایط ناپایدار آن روز كشور و شرایطی كه ضد انقلاب بوجود آورده بود و جلوگیری می كرد از رسیدن مهمات و نیرو به جبهه ها بسیار فعال در خط مقدم جنگ بود , اگر امروز شهید چمران در بین مردم بود شاید ایران امروز یكی بزرگترین استفاده كنندگان انرژی هسته ای در جهان بود و خیلی وقت تر ایران به انرژی صلح آمیز هسته ای دست پیدا می كرد .

نیازمندی ها