حداد عادل در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه:

نقد نمایندگان در موضوع هسته‌ای از سر دلسوزی است

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما سعی می‌کنیم به دولت آقای روحانی کمک کنیم، گفت:‌ آقای روحانی مایل است مفهوم اعتدال را شفاف بیان کند و این مایه خوشحالی است.
کد خبر: ۵۸۶۰۹۹
حداد عادل: سعی می‌کنیم به روحانی کمک کنیم

غلامعلی حداد عادل نماینده مردم تهران، در حاشیه جلسه علنی مجلس در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی، درباره‌ اینکه تا چه اندازه با تعریفی که آقای روحانی از واژه‌ی اعتدال در مراسم تحلیف انجام داد موافق است، گفت: ما سعی می‌کنیم به آقای روحانی کمک کنیم.

این نماینده اصولگرای مجلس با بیان اینکه اعتدال با سرنوشت جامعه مدنی در ارتباط است، اظهار کرد: پیش از این نه کسی معنی جامعه مدنی را تبیین کرد، نه کسی معنی اصلاحات؛ را لذا آقای روحانی، مایل است مفهوم اعتدال را واضح و شفاف بیان کند و این مایه خوشحالی است.

نماینده مردم تهران در مجلس در ادامه در پاسخ به سوالی درباره‌ مجموع کابینه معرفی شده به مجلس آنرا خوب ارزیابی کرد و گفت: فراکسیون اصولگرایان به طور مرتب جلسه دارد و تقریبا از روز گذشته نیز با ده وزیر پیشنهادی جلسه داشته و بحثهای کاری خوبی ارائه شده و وزرای پیشنهادی برنامه‌هایشان را تبیین کرده‌اند.

حداد عادل خاطر نشان کرد: امیدواریم که در هفته‌ آینده بتوانیم با رای اعتماد به وزراء کمک کنیم که دولت کار خود را آغاز کند و ما در واقع در تلاش هستیم که در فضای گفت‌وگو و تعامل به وظیفه‌مان عمل کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری از ارزیابی خود نسبت به اعضای کابینه امتناع کرد و گفت: بنده در شرایط فعلی مایل نیستم راجع به تک تک وزراء اظهار نظر کنم لذا هم در فراکسیون و هم در مجلس این موضوعات در حال پیگیری است و جمع بندی نهایی هنوز به نتیجه نرسیده است.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس تاکید کرد: تلاش خودم را می‌کنم که به دولت آقای روحانی کمک کنم اما فعلا در مور اسامی خاص و اشخاص اظهار نظر نمی‌کنم.

وی همچنین در خصوص اینکه بعضی از گزینه‌های پیشنهادی عضو ستاد موسوی و یا کروبی بوده‌اند،گفت: در بیانیه‌مان اسم آقای کروبی و موسوی را نیاورده بودیم ما به فتنه اشاره کرده بودیم و منظور ما فعال نبودن در فتنه بوده است.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها