نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در جلسه غیر رسمی صبح امروز که قبل از جلسه علنی برگزار شد گفت:رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی به ترتیب در دو نوبت کاری در روزهای دوشنبه ، سه شنبه و در نهایت چهارشنبه هفته آینده انجام خواهد شد.
کد خبر: ۵۸۶۰۷۳
رأی اعتماد به وزرا دوشنبه ،سه شنبه وچهارشنبه هفته آینده

به گزارش واحد مرکزی خبر حجت الاسلام ابوترابی فرد همچنین گفت:مجلس یکشنبه هفته بعد به دلیل بررسی فشرده سوابق و عملکرد وزرای پیشنهادی در کمیسیون ها و همچنین آمادگی به منظور بررسی صلاحیت وزرای کابینه یازدهم جلسه علنی ندارد.

نایب رئیس اول مجلس ادامه  داد: تعطیلات تابستانی نمایندگان در دو هفته آخر شهریور ماه خواهد بود.

دستور جلسه علنی مجلس

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی پس از این جلسه غیر رسمی به ریاست حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد آغاز شد.

نمایندگان رسیدگی به طرح سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور ، طرح نحوه محاسبه و اعمال تسعیر دارایی ها و بدهی های ارزی بانک مرکزی و لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز را در دستور کار خود قرار داده اند.

همچنین گزارش هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها درباره انتخابات سال 92 ، گزارش کمیسیون امنیت ملی درباره حادثه 22 بهمن قم ، انتخاب رئیس کمیسیون اصل 90 ، بررسی ایرادات وارده به طرز کار دولت در نحوه احیا و چگونگی تشکیل جلسات و تصمیم گیری شورای عالی حفاظت محیط زیست و رعایت نکردن قوانین و رد تقاضای تحقیق و تفحص از جمعیت هلال احمر از دیگر موارد دستور امروز وکلای ملت در صحن مجلس اعلام شد.

ابوترابی فرد: مراسم تنفیذ نماد پیوند ناگسستنی جمهوریت و اسلامیت نظام

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری مراسم تنفیذ حکم رئیس جمهور در محضر رهبر معظم انقلاب نمادی از پیوند ناگسستنی جمهوریت و اسلامیت نظام است.

 ابوترابی فرد در جلسه علنی مجلس با اشاره به برگزاری مراسم تحلیف در خانه ملت با حضور مسئولان عالی رتبه کشور و مهمانان خارجی افزود: انجام باشکوه این مراسم برگ زرینی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی بود.

وی گفت: مجلس شورای اسلامی مفتخر است که با همکاری نمایندگان و مسئولان در برگزاری این مراسم باشکوه و شایسته نقش محوری داشت.

ابوترابی فرد در پایان از دستگاه های مسئول به علت همکاری با مجلس شورای اسلامی در برگزاری منظم و باشکوه مراسم تحلیف قدردانی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محسن
United States
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
۰
۰
امیدوارم افراد رای اعتماد را بگیرند كابینه به سرعت تشكیل تا دولت رسما شروع به كار كنه ،
جام جم دقت كردید اخیرا ایرانسل برای افرادی كه آهنگ پیشنواز ندارند خودسرانه متن تبلیغاتی را قرار داده ؟ یعنی اگر فردی به خط ایرانسل تماس بگیرد به جای بوق انتظار صدای تبلیغات رو خواهد شنید ، آیا این از نظر قانونی مورد نداره كه بدون اجازه مشترك روی خط مشترك تبلیغ بشه ؟ ممنون میشم پیگیری كنید. گرچه می دونم ممكنه اصلا توجه نشه به این خبر من

نیازمندی ها