زن فراری که با همدستی دوست شوهرش، برادرشوهر خود را به قتل رسانده بود، پس از دستگیری راز جنایت را فاش کرد.
کد خبر: ۵۸۵۹۰۰
پایان فرار مرگبار زن و مرد جوان

به گزارش مهر، بهمن سال گذشته ماموران پلیس آگاهی شیراز از کشف جسد مردی در جاده صدرا اطلاع یافتند. ماموران پس از حضور در محل متوجه شدند مقتول مرد جوانی است که با شلیک گلوله به قتل رسیده است.

پس از بررسی‌های مقدماتی، جسد به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات برای شناسایی هویت مقتول و عامل جنایت آغاز شد.

یک روز پس از کشف جسد، مردی با مراجعه به کارآگاهان از ناپدید شدن برادرش خبر داد. او در شکایت خود گفت: من و برادرم برای پیگیری یک پرونده قضایی به شیراز آمده بودیم. او دیروز برای تهیه غذا از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت.

در ادامه مشخص شد جسد کشف شده در صدرا متعلق به برادر این مرد است که با شناسایی هویت مقتول، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد.

کارآگاهان برای افشای راز جنایت به تحقیق از برادر مقتول پرداختند که او مدعی شد ساکن شهرستان نهاوند هستم. چند ماه قبل همسرم همراه یکی از دوستانم از خانه فرار کرد. در این مدت برای یافتن آنها به چند شهر سفر کردم. آخرین جایی که رفتم مشهد بود  که در آنجا متوجه شدم آنها خانه‌ای را در منطقه صدرای شیراز اجاره کرده‌اند.  به همین دلیل همراه برادرم برای یافتن آنها به شیراز آمدیم که برادرم گم شد.

کارآگاهان که احتمال می‌دادند مرد جوان از سوی زن و مرد فراری به قتل رسیده باشد، با تحقیقات گسترده موفق شدند متهمان را در منطقه صدرا شناسایی و دستگیر کنند.

مرد جنایتکار در بازجویی با اعتراف به قتل گفت: روز حادثه همراه همسر دوستم در منطقه صدرا در حال قدم زدن بودیم که با برادرشوهر او روبه‌رو شدیم. مرد جوان به ما حمله‌ور شد که من مجبور شدم با شلیک گلوله او را به قتل برسانم.

 زن جوان نیز با اعتراف به فرار همراه دوست همسرش، اظهارات همدستش را تائید کرد.

با تکمیل تحقیقات، پرونده به شعبه دوم دادگاه کیفری استان فارس فرستاده شده و متهمان بزودی پای میز محاکمه قرار می‌گیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
۰
۰
به خدا مرگ واسه این موجودات كمه (دلم نیومد اسم حیون روشون بزارم چون توهین به حیون بود.......)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
۰
۰
پس چرا میگیم غرب وحشی
سید جواد
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
۰
۰
اولئك كالانعام بل هم اضل

نیازمندی ها