با حضور عضو هیات امنای کمیته امداد انجام شد؛

برگزاری جشن خودکفایی 3 هزار مددجوی کمیته امداد استان بوشهر

با گذشت 25 روز از رمضان و با وجود وعده‌های اعلام شده از سوی مسئولان کمیته امداد، بن کالا به مددجویان داده نشده است.
کد خبر: ۵۸۵۰۱۴
دست مددجویان کمیته امداد به بن رمضان نرسید

اوایل رمضان امسال بود که مسئولان نهادهای حمایتی اعلام کردند که در صورت تأمین اعتبار از سوی دولت سبد غذایی و یا بن خرید کالا را در اختیار مددجویان قرار می‌دهند. سازمان بهزیستی کشور نیمه رمضان تمهیدات لازم برای توزیع بن کالا بین مددجویان را فراهم کرد و به بیش از 400 هزار مددجو و نیازمند پشت نوبت بن توزیع کرد.

در حالی بهزیستی بین مددجویان تحت پوشش بن خرید کالا توزیع کرد که تا امروز و با گذشت 25روز از ماه مبارک رمضان خبری از توزیع سبد کالا، بن کالا به مددجویان کمیته امداد نشده است و مسئولان کمیته امداد تاکید دارندکه دولت هنوز اعتباری برای توزیع بن به مددجویان به کمیته امداد پرداخت نکرده است.

گرچه مسئولان کمیته امداد از توزیع نشدن اعتبارات رمضان از سوی دولت و وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی خبر می دهند که در تاریخ 14 تیر 92 ، عباسی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد : در آستانه ماه مبارک رمضان بن توزیع خواهد شد و قطعاً این کار صورت می‌گیرد و بسترهای آن فراهم شده است.

وی تصریح کرد: در چند روز گذشته تمهیدات این کار انجام شده است و بنا داریم طی چند روز آینده توزیع این بن‌ها را آغاز کنیم.

عباسی در خصوص رقم بن‌های در نظر گرفته شده برای مددجویان گفت: رقم قابل قبولی است که طی روزهای آینده اعلام می‌شود.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: بهزیستی و کمیته امداد مسئولیت توزیع بن‌های ماه رمضان را به عهده دارند و تا قبل از شروع ماه مبارک رمضان بن‌های پیش بینی شده در اختیار خانواده‌های مشخص شده، قرار می‌گیرد.

این گفته ها در حالی صورت می گیرد که به روز‌های پایانی رمضان نزدیک می‌شویم که خبری از توزیع بن رمضان به مددجویان کمیته امداد نیست و  به نظر می‌رسد مسئولان امداد برنامه‌ای برای توزیع بن ندارند! ( فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها