نماینده مردم تهران در مجلس با انتقاد از عملکرد سایت خبری وابسته به مجلس گفت که این سایت با پول مجلس اداره می شود اما تنها یک طیف خاص سیاسی را نمایندگی می‌کند.
کد خبر: ۵۸۳۴۹۶
سایت مجلس فقط یک طیف خاص را نمایندگی می‌کند

حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان نماینده اصولگرای مردم تهران در مجلس در حاشیه جلسه علنی امروز (یکشنبه)، در جمع خبرنگاران از عملکرد پایگاه اطلاع‌رسانی وابسته به مجلس شورای اسلامی انتقاد کرد.

وی تصریح کرد: بسیاری از دوستان ما در مجلس از عملکرد سایت مجلس راضی نیستند و حتی بخش قابل توجهی از آنها با این سایت مصاحبه نمی‌کنند؛ چرا که آن را متعلق به همه نمایندگان و طیف‌های مجلس نمی‌دانند.

نماینده تهران در مجلس گفت: سایت خبری وابسته به مجلس شورای اسلامی جناحی عمل می‌کند و به نمایندگان مجلس نگاه یکسان ندارد.

 حسینیان افزود: این سایت در حالی با هزینه مجلس اداره می‌شود که بجای دفاع از حقوق مردم تنها به انتشار اخبار مربوط به یک طیف خاص سیاسی در مجلس اقدام می‌کند و حتی جوابیه‌ای که گروه مقابل آن طیف منتشر می‌کند را هم نشر نمی‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه سایت مذکور در بین نمایندگان اصولگرا اعتبار خود را خدشه‌دار کرده و روزبه‌روز از اعتبارش کم می‌شود، گفت: حتی بعضاً که بنده با این سایت مصاحبه می‌کنم، مورد اعتراض و گلایه دوستان خود قرار می‌گیرم.

عضو جبهه پایداری به‌ ذکر نمونه‌ای از عملکرد سایت خبری وابسته به مجلس پرداخت و گفت: به طور مثال در بحث گزارش حادثه 22 بهمن، این سایت با انتشار مصاحبه‌های متعدد و هدف‌دار سعی ‌کرد القا کند که یک طیف در مجلس مخالف قرائت گزارش کمیته بررسی حادثه 22 بهمن قم است.

حسینیان افزود: در حالی که ما از ابتدا مخالف قرائت گزارش نبوده‌ایم و اکنون نیز نظرمان تغییر نکرده، سایت مجلس تلاش می‌کند با مصاحبه‌های هدف‌دار مانع قرائت گزارش در مجلس شود.

وی تصریح کرد: ما معتقدیم گزارش کمیته بررسی حادثه 22 بهمن قم در صحن علنی خوانده شود و افراد و خصوصاً نهادهای انقلابی متهم شده نیز دفاعیه خود را در صحن علنی قرائت کنند.

نماینده اصولگرای مردم تهران در مجلس در پایان متذکر شد که با توجه به عدم مصاحبه نمایندگان اصولگرا با سایت مجلس، باید این موضوع که نباید با این سایت به عنوان نماینده یک طیف خاص سیاسی مصاحبه شود، در فراکسیون اصولگرایان به بحث گذاشته شود.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها