سخنگوی دولت با اشاره به ابطال مصوبه ۷۴ هزار میلیاردی دولت توسط دیوان عدالت گفت:مصوبه دولت از مصوباتی نیست که دیوان عدالت در آن ورود کند.
کد خبر: ۵۸۱۹۸۵
واکنش الهام به ابطال مصوبه ۷۴ هزار میلیاردی

غلام‌حسین الهام سخنگوی دولت در گفت‌وگو با تسنیم درباره ابطال مصوبه 74 هزار میلیاردی دولت توسط دیوان عدالت گفت: متأسفانه الان یک مسابقه برای مخالفت با تصمیمات دولت ایجاد شده و فضای سیاسی بر فضای حقوقی حاکم شده است.

وی با بیان اینکه چنین رویکردی به ضرر کشور است، تصریح کرد:این مصوبه نه از مصوباتی است که دیوان عدالت در تصمیمات مجمع عمومی بانک ورود کند و نه این تصمیم غیر قانونی است به دلیل اینکه مجلس شورای اسلامی به اصلاح قانون مبادرت می‌کند، اگر این تصمیم در اجرا غیر قانونی است پس چرا قانون را تغییر می‌دهند و بعد لابد این قانون را به گونه‌ای عطف به ما سبق می‌کنند.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد:همین که برای توقف تصمیم دولت مبادرت به قانون‌گذاری می‌کنند معنایش این است که این تصمیم قانونی بوده‌ است.

الهام همچنین اضافه کرد: ثانیاً این تصمیم چه مشکلی برای کشور دارد؟ بلکه یک فضای تازه ایجاد می‌کند، دولتی که بدهی‌هایش پرداخته شده باشد به نفع کشور است یا به ضرر کشور، آن هم با محاسباتی که خودشان دارند، قبول می‌کنند اشکال حقوقی ندارد.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه پس از پایان کار دولت دهم در کجا مشغول خواهد شد،گفت: هر جا که بار باشد، به دانشگاه می رویم همانگونه که هم اکنون در دانشگاه هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
۰
۰
وای شما دیگه كی هستید؟! نرخ ارزو بردید بالا می گید بدهیهامون تسویه شد!!!
محمدی
Cambodia
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
۰
۰
همه می دانند دولت احمدی نژاد یكی از پر برنامه ترین وخدمت گذارترین وموفق ترین دولتها بوده البته بجز گرانی كه آن هم دلایل داخلی وخارجی فراوانی دارد كه در این مجال نمی گنجد حالا هم چون می خواهند در آینده مدرك داشته باشند كه بگویند احمدی نژاد دولت را بدهكار كرده واو راخراب كنند هیچ چاره ای ندارند جزء اینكه مثل گذشته جلوی این كار اوهم سنگ اندازی كنند.چه كنند چاره ای ندارند تنها طرح روی زمین مانده دكتر احمدی نژاد همین بدهی هاست كه تلاش می كنند مدالش برسه به آقای روحانی آقایان سیاسی بدانید آخرتی وخدایی هم هست .
آشنا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
۰
۰
من كاملا با نظر آقای محمدی موافقم . درود بر شما . خیلی از مردم گول این سیاستمداران پول پرست را خوردند و به رئیس جمهور عدالت خواه خیانت كردند ولی اشكال ندارد بعدا خودشان پشیمان خواهند شد .
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
۰
۰
رجال سیاسی ما به این مهم عنایت بكنند, پست و مقام هایی كه دران شرف حضور دارند, حاصل خون بهای هزاران شهید, ازاده, جانباز, و ایثارگر بوده, لذا شایسته است عوض تمركز نمودن به حواشی ها, به گرانیها, درامد, ومعیشت مردم, بذل عنایت داشته باشند كه خداوند متعال ناظر اشكار و نهان ها ست .
حسن
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
۰
۰
دولت دراین 8ساله با ندانم كاری و اهمال باعث گران شدن نرخ ارز و مشكلات معیشتی فراوان برای مردم شد والان هم الكی می خواست بگوید بدهكاری ندارد كه خوشبختانه نمایندگان فهیم مانع شدند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها