فرمانده انتظامی شهرستان آبادن گفت: به همت کارآگاهان پلیس آگاهی فردی که با راه اندازی نمایشگاه خصوصی عرضه خودرو ، اقدام به کلاهبرداری میلیاردی از مردم می کرد، دستگیر شد.
کد خبر: ۵۸۱۶۰۱
کلاهبرداری میلیاردی به بهانه تحویل خودروهای خارجی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ حسین کهیایی فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: در پی وصول گزارشی مبنی بر کلاهبرداری فردی که در قالب نمایشگاه عرضه و فروش خودرو توانسته بود بیش از 18 میلیارد ریال وجه نقد را از شهروندان آبادانی کلاهبرداری کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در نتیجه تحقیقات و بررسی ماموران پلیس آگاهی آبادان سرانجام مخفیگاه این کلاهبردار متواری در شهرستان کرج شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام ارشد پلیس با بیان اینکه متهم در بازجویی های فنی پلیس به بزه انتسابی معترف شد، خاطرنشان کرد: بنا به اظهارات فرد دستگیر شده، وی تحت عنوان بنگاه معاملاتی خرید و فروش خودرو توانسته بود با دادن وعده های دروغین مبنی بر تحویل کوتاه مدت خودروهای خارجی در قبال مبالغی بسیار اندک تر از قیمت واقعی آن، بیش از 18 میلیارد ریال وجه نقد را از مشتریان گرفته و متواری گردد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان افزود: با تشکیل پرونده این کلاهبردار حرفه ای و تحویل وی به مراجع قانونی صبح روز گذشته با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
؟
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
۰
۰
سلام متاسفانه قانون درست اجرا نمیشه در شهرستان ابادان بیچاره مردم كه فریب كلك ها را میخورند كلیه حرف هایی كه زده شده دروغ است

نیازمندی ها