معاون اول رئیس جمهور گفت: محمود احمدی نژاد به دلیل خستگی سفر به عراق و افت فشار خون و زانو درد نتوانست در مراسم تقدیر از افتخارآفرینان تیم‌های ملی فوتبال در ورزشگاه آزادی حاضر شود.
کد خبر: ۵۸۱۱۷۱
احمدی نژاد غایب مراسم تقدیر از برترین‌های فوتبال

 محمدرضا رحیمی در مراسم تقدیر از ورزشکاران ایران عنوان کرد: ما برای تقدیر از قهرمانان و افتخارآفرینان در این مراسم حاضر شدیم که توسط احمدی‌نژاد رئیس جمهور محبوب کشورمان این مراسم طراحی شده بود.

وی ادامه داد: در ایام نزدیک به شب قدر هستیم و تقدیر برگرفته از قدر به معنای انداز‌ه‌گیری است. ما از تمام افتخارآفرینان که پرچم پرافتخار کشورمان را به اهتزاز درآورده‌اند، قدردانی می‌کنیم.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه این مراسم پیشنهاد خود احمدی‌نژاد بوده است، یادآور شد: جناب آقای احمدی‌نژاد که خود پیشنهاددهنده این مراسم تقدیر بود به خاطر کار سنگین و خستگی مفرط از سفری که اخیرا به عراق داشتند و همچنین به دلیل افت فشار خون و درد زانو نتوانست در این مراسم باشکوه حاضر شود به همین خاطر بنده و آقای عباسی وزیر ورزش را به این مراسم اعزام کرد.

رحیمی در پایان یادآور شد:‌ ما از طرف رئیس جمهور در این مراسم حاضر هستیم تا از فوتبالیست‌هایی که در 16 سال قبل افتخارآفرینی کرده بودند و همچنین فوتبالیست‌های اخیر که دل مردم را شاد کردند تقدیر و تشکر به عمل آوریم و در کنار این موضوع بازی آنها را هم ببینیم. ما از همه افتخارآفرینان که قلب مردم ایران را شاد کردند به نمایندگی از دولت تقدیر به عمل می‌آوریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
كول صادق
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
۰
۰
دمتان گرم.تشكر لازم بود. پس ازادگان چه میشوند؟

نیازمندی ها