واژگونی یکدستگاه تریلر حامل سنگ معدن در محدوده تونل هرانده محور فیروزکوه – تهران منجر به قطع دو عضو بدن راننده شد.
کد خبر: ۵۸۱۰۰۱
واژگونی تریلر در فیروزکوه حادثه آفرید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ علیرضا واحدی فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محدوده تونل هرانده واقع در محور فیروزکوه – تهران بلافاصله پلیس با هماهنگی سایر نیروهای امدادی سریعا درمحل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد، یکدستگاه تریلر حامل بار سنگ معدن در این حادثه واژگون و به دنبال آن تعدادی از سنگ ها نیز به لاین مخالف پرتاب و موجب جراحت شدید راننده و سرنشین یک دستگاه کامیون شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به قطعی دو عضو بدن راننده تریلر، اظهار کرد: پس تلاش چند ساعته واحد گشت انتظامی و پلیس راه، اورژانس، هلال احمر، آتش نشانی و راهداری، راننده تریلر که در زیر کابین خودرو محبوس شده بود به بیرون کشیده و به همراه دو مجروح خورو کامیون به بیمارستان منتقل شدند.

گفتنی است؛ سرگرد رنجبر رییس و کارشناس پلیس راه فیروزکوه – دماوند بی احتیاطی و تجاوز از سرعت مطمئنه از سوی راننده تریلر ماک (کفی) را اصلی این حادثه عنوان کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سعید
Netherlands
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
۰
۰
عجیب است كه هنوز این تریلی های ماك در ایران بكار گرفته می شود اینها تقریبا بالای ۴۰ سال عمر دارند جالب است كه تردد آنها در جاده ها قانونی است ، رانندگان ایرانی هم كه همیشه با سرعت خو گرفتند و ترك عادت برای رانندگان ایرانی سخت است در جاده های ایران جنگ است به قول یكی از فرماندهان پلیس راهنمایی و رانندگی

نیازمندی ها