هشتمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد همزمان با دهمین روز از ماه مبارک رمضان عصر جمعه در مراسمی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل نمایشگاه بین المللی مشهد گشایش یافت.
کد خبر: ۵۸۰۷۸۴
گشایش نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت در مشهد

به گزارش ایرنا، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در این آیین گفت: نمایشگاه مذکور با حضور ۶۳۰ شرکت کننده از استان های خراسان رضوی، اصفهان، فارس، همدان، قم و تهران و نمایندگانی از کشورهای ترکیه ، لبنان، سوریه، افغانستان، مصر و عراق از ۲۸ تیرماه لغایت چهارم مردادماه پذیرای علاقه مندان به علوم و معارف قرآنی و اسلامی است.

سیدسعید سرابی اظهار داشت: شرکت کنندگان در این نمایشگاه انتشارات و آثار خود را در بخش های نشر الکترونیک و مکتوب و ارایه قرآن و نسخ خطی، کودک و نوجوان، فیلم ها و انیمیشن های قرآنی، هنرهای نمایشی و تجسمی و صنایع دستی با موضوع قرآن و عترت و تفسیر قرآن کریم در معرض دید عموم قرار داده اند.

رییس ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد سایر بخش های این نمایشگاه را موسسه های قرآن و عترت، فناوری اطلاعات، کانون های فرهنگی مساجد، بخش های بین الملل، حوزوی و دانشگاهی، فرهنگ عفاف و حجاب، مشاوره های قرآنی، عترت و ولایت، قرآن و نجوم، عکس و تدبر در قرآن و سیره و پژوهش های قرآنی ذکر کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر تحقق سبک زندگی اسلامی، هشتمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد با شعار سبک زندگی قرآنی و یا سبک زندگی از منظر قرآن برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: همزمان با برگزاری این نمایشگاه، همایش و نشست هایی با موضوع سبک زندگی قرآنی، عفاف و حجاب، خانواده قرآنی الگوی جامعه اسلامی، مهدویت و میزگردهای قرآنی و پاسخگویی به سووالها و شبهات شرعی در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها