خدایا! من بی‌تو هیچ و پوچم، تنها به رحمت تو دل‌سپرده‌ایم، رحمت تو کلید گنج زندگی ماست. الهی! رحمت تو وسیع و گسترده است، به همان وسعت که زبان و قلم ما هرگز نمی‌تواند وصف آن را داشته باشد. تو زمین و آسمان را خلق کردی؛ هر‌آنچه در زمین و آسمان است از آن توست. قلمرو علم تو از آسمان و زمین فراتر و نگهبانی آسمان و زمین بر تو سهل و آسان است. ما به بیکرانگی وسعت حکومت و فرمانروایی تو واقفیم و به آن یقین داریم.
کد خبر: ۵۸۰۵۵۶
خدایا! بی تو هیچم

خدایا! ما ایمان و اعتقادی راسخ داریم که تو بر همه چیز حاکم و فرمانروایی، حتی جان ما در قبضه قدرت توست و وسعت حکمفرمایی تو نشان از عظمت و گستردگی رحمت تو دارد؛ رحمتی که مؤمنان را در بسیط بساط خود جای و زیر چتر محبت خود قرار می‌دهد و ما به آن دل‌بسته‌ایم و به آن امید داریم.

خداوندا! نصیبی کامل از رحمت خود به ما عطا فرما، همان رحمتی که به مؤمنان و آنان که به فرمان تو و رسول خوبی‌ها سر تسلیم فرود آورده‌اند عطا کردی. تو ما را مرهون رحمت بی‌انتهای خود کن و صف ما را از صف مجرمان و آنان که از فرمان تو و رسول تو سرپیچی کردند؟جدا کن. خدایا! در مهمانی خود به ما رحمتی پایدار عطا کن تا به همه ادله و برهان‌هایی که در پیش رو قرار دادی هدایت شویم، هدایت به «صراط مستقیم» و راهی که به بیراهه نرود و همه وجود ما را در اندیشه، گفتار، کردار و رفتار از کژی‌ها مصون دارد. تو خدای منی و خدای همه مؤمنان، ما را در مسیری که به آن فرمان داده‌ای، با برهان‌های روشنی که پیش روی ما قرار دادی ثابت‌قدم بدار.

خدایا! ما کتاب تو را برای خود برهان قاطع، دلیل و راهنمای خود می‌دانیم، ما را با این کتاب آسمانی و قرآن خود بیشتر آشنا کن تا آیه آیه آن روشنی‌بخش زندگی باشد. خدایا! خاندان رسالت و رسول خاتم (ص) که دل به آنان بسته‌ایم، هادیان بی‌بدیل عالم بشریند و تمسک به راهی که آنان برای ما ترسیم کرده‌اند، سعادت و رستگاری ما را به دنبال خواهد داشت، ما را در این راه از خطاها مصون‌دار و به همان راه رهنمون باش. خداوندا، راهی که رضایت تو در آن است، دستیابی به همه نعمت‌هاست، تو از ما همواره راضی و خشنود باش.

محمد خامه‌یار - جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
رها
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
۰
۰
خدا
تنها روزنه امیدی است كه هیچگاه بسته نمی شود با دهان بسته هم میتوان صدایش كرد ، با پای شكسته هم میتوان سراغش رفت ، تنها اوست كه وقتی همه رفتند می ماند و وقتی همه پشت كردن آغوش می گشاید و وقتی همه تنهایت گذاشتندمحرمت می شود و تنها سلطانیست كه با آغوش باز می بخشدت
خدا را برایتان آرزو دارم...
بهار
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
۰
۰
خدا تنها دوستی ست كه هرگز تنهایت نمی گذارد .وتنها اوست كه می گوید :بنده من !!صدبار اگر توبه شكستی باز آ ...خدایا !ای بهترین میزبان وای بهترین همدم :ازتو میخواهم باران رحمت ومغفرتت را برما نازل بفرما وضمانت مارا درروز جزا بفرما به لطف وكرمت یا اَكرَمَ الاَكرَمین..
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها