عامل هتک حرمت دختر جوان در فضای مجازی توسط پلیس فتای خراسان رضوی شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۵۸۰۵۴۱
عامل هتک حرمت دختر جوان دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا (www.cyberpolice.ir) «سرهنگ سید محسن عرفانی» رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی در خصوص شکایت خانمی مبنی بر سوء استفاده از عکس های خصوصی اش توسط فرد یا افرادی و انتشار آن در محیط اینترنت گفت: بعد از مراجعه این فرد به پلیس فتا کارشناسان با یک سری اقدامات فنی توانستند رد پای متهم را در اینترنت پیدا و او را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی افزود: :‌متهم که خانم جوانی بود با دیدن شواهد و رؤیت دلایل مستند لب به اعتراف گشود و با بیان اینکه شاکی از دوستان سابق وی بوده، هدف خود را از این کار تخریب شخصیت شاکی بین دوستان مشترکشان خواند و ضمن اظهار ندامت به بزه ارتکابی خود معترف شد و پرونده به همراه متهم برای تعیین تکلیف نهایی به مجتمع قضایی ارسال شد.

سرهنگ عرفانی در پایان به شهروندان توصیه کرد عکس های شخصی خود را در گوشی های همراه نگهداری نکنند و اشیائی که اطلاعات محرمانه و شخصی در آن نگهداری می کنند محافظت کرده و در اختیار دیگران قرار ندهند تا مورد سوء استفاده قرار نگیرد.

پلیس فتا دست سارق اینترنتی را رو کرد

شخصی که با خرید اینترنتی از حساب یکی از بستگان نزدیک خود مبلغ یک میلیون و500 هزار ریال وجه برداشت کرده بود از سوی کارشناسان پلیس فتا شرق استان تهران دستگیر شد.

سرهنگ«محمدی» رئیس پلیس فتا شرق استان تهران در تشریح این خبر بیان داشت:در پی دریافت پرونده شکایت از دادسرای عمومی و انقلاب ورامین به این پلیس مبنی بر برداشت غیر قانونی مبلغ یک میلیون و500 هزار ریال از حساب بانکی یکی از شهروندان ، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی با اشاره به عدم مفقودیت کارت عابر بانک شاکی افزود: پس از تحقیقات پلیسی و بررسی پرینت حساب های بانکی شاکی مشخص شد که این مقدار برداشت وجه از حساب به صورت خرید اینترنتی و در چند مرحله انجام گرفته است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا با بکارگیری شیوه های کشف نوین جرم در نهایت موفق شدند رد پای فردی به هویت مشخص را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را دستگیر کنند.

سرهنگ محمدی گفت : متهم دستگیر شده در بازجویی های اولیه  منکر هرگونه جرمی شد، اما در مواجه حضوری با شاکی و ادله و مستندات پلیس ، لب به اعتراف گشود و اقرار کرد با توجه به رابطه فامیلی نزدیک با شاکی ، وی حسب اعتمادی که داشت شماره کارت و رمز دوم را در اختیار متهم قرار داده بود تا کارهای بانکی وی را انجام دهد ؛ که متهم نیز از فرصت سوء استفاده و مبالغی را از حساب وی جهت خرید شارژ تلفن همراه برداشت کرده است .
رئیس پلیس فتا شرق استان تهران در پایان به همه مردم هشدار داد: از اعتماد بی جا به دیگران خودداری و به هیچ وجه شماره کارت و رمز دوم را در اختیار حتی نزدیکان خود قرار ندهند.

newsQrCode
برچسب ها: پلیس فتا هتک حرمت
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
۰
۰
آفرین برپلیس فتا
freedom
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
۰
۰
چه خوب میشد دزدهای 3000میلیاردی رو هم اینقدر سریع وبا شیوه های نوین دستگیر میكردند.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
۰
۰
هیچ چیزی بالاتر از عفت و پاكدامنی یك زن نیست.كسانی كه دامن یك زن را لكه دار میكنند بدون هیچ درنگی باید حكم اعدام برای آنها صادر شود
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها