مهدی رمضانی دبیر اجرایی «جایزه کتاب بلخ» از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا 15 مرداد خبر داد.
کد خبر: ۵۷۹۹۷۶
مهلت ارسال آثار به جایزه کتاب بلخ تمدید شد

مهدی رمضانی دبیر اجرایی «جایزه کتاب بلخ» خبر از تمدید مهلت ارسال کتاب‌ها به دبیرخانه این جشنواره داد و گفت: به علت استقبال نویسندگان از این جایزه و همچنین همپوشانی زمان اعلام فراخوان جایزه کتاب بلخ با انتخابات ریاست جمهوری مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جایزه تا 15 مرداد تمدید شد.

وی افزود: البته ما دو ورودی برای داوری آثار و گردآوری کتاب‌های مرتبط با موضوع افغانستان در نظر گرفتیم و هم دبیرخانه به رصد کتاب‌های منتشر شده در این حوزه پرداخته است و هم نویسندگان می‌توانند آثارشان را ارسال کنند.

رمضانی درباره داوری آثار و گروه‌های داوری هم اظهار کرد: ما سه گروه داوری برای کتاب‌های منتشر شده در نظر گرفته‌ایم که شامل حوزه ادبیات، سیاسی و اقتصادی و حوزه فرهنگی و اجتماعی می‌شود اما استقبال نویسندگان و کتاب‌های ارسالی نشان داد که ما بعضی حوزه‌ها را رصد نکرده‌ایم و ممکن است تغییراتی در گروه‌های داوری ایجاد شود.

دبیر «جایزه کتاب بلخ» درباره جوایز هم گفت: جوایز ارزنده و متفاوت خواهد بود و بیشتر با رویکرد حمایت فرهنگی از کتاب‌ها است که به زودی اعلام خواهد شد.

جایزه بلخ که توسط موسسه فرهنگی و هنری و انتشارات الهدی برگزار می‌شود هدف اصلیش شناسایی و معرفی کتاب‌هایی است که با موضوع افغانستان در ایران منتشر شده‌اند.

علاقمندان به شرکت در نخستین «جایزه کتاب بلخ» می‌توانند کتاب‌های منتشر شده  خود را که تا پایان سال 1390 با موضوع افغانستان در ایران منتشر شده است تا تاریخ 15 مرداد به دبیرخانه این جایزه واقع در خیابان شهید لواسانی، مقابل نمایندگی سایپا، شماره 164، موسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی بفرستند یا فایل الکترونیک اثر خود را به نشانی سایت این جایزه ادبی BalkhFestival.ir ارسال کنند.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها