پسر ناخلف پای میز محاکمه

قتل پدر با ضربه های چوب

پرونده پسر جوان که پس از درگیری با پدر معتادش او را ضربه های چوب به قتل رسانده بود، به زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می شود.
کد خبر: ۵۷۹۶۷۲
قتل پدر با ضربه های چوب

دوم اسفند سال گذشته مرگ مشکوک مرد میانسال در یکی از بیمارستان های شهرری به ماموران پلیس اطلاع داده شد. ماموران پس از حضور در محل دریافتند، قدرت بر اثر اصابت جسم سخت به بدنش جان سپرده است.

مردی که مقتول را به بیمارستان رسانده بود در جریان تحقیقات گفت: قدرت به مواد مخدر اعتیاد داشت و بر سر این موضوع با اعضای خانواده اش درگیر می شد. امروز هم با پسرش به نام حسین درگیر شده بود.

در حالی که تحقیقات در این زمینه ادامه داشت حسین با مراجعه به کلانتری به قتل پدرش اعتراف کرد و گفت : پدرم سالهاست که به مواد مخدر اعتیاد دارد و ما را به شدت اذیت می کرد. او حتی برای تهیه مواد مخدر از همسایه ها پول می گرفت. امروز سر این موضوع با هم درگیر شده و من در یک لحظه کنترلم را از دست داده و با چوب او را کتک زدم. بعد هم از خانه خارج شدم که مادرم با من تماس گرفت و از مرگ پدرم خبر داد. من قصد کشتن او را نداشتم و از کارم پشیمانم.

پس از اعتراف به قتل و بازسازی صحنه جنایت، بازپرس جنایی شهرری برای متهم قرار مجرمیت صادر کرد و پرونده برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
عباس
Netherlands
۰۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
۰
۰
این پسر مقصر نیست اما جرم انجام داده و باید از دید جنبه عمومی جرم محاكمه شود ، مواد مخدر بلای خانمانسوز خانواده های ایرانی شده است ، جامعه شناسان و روانشناسان نخبه كشور باید یك پژوهش و تحقیق ویژه برای این بلای خانمانسوز كه گرفتار كشور شده است انجام دهند و یك كار راهبردی برای مبارزه با مواد مخدر انجام شود.
م
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
۰
۰
بخدا هركسی كه پدر و مادر خودرا برنجاند عاقبت خوشی ندارد

نیازمندی ها