رییس کانون کارگردانان سینما گفت، مجمع عمومی خانه سینما بطور رسمی با حضور نمایندگان صنوف سینمایی ششم مرداد ماه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۷۹۳۹۹
مجمع عمومی خانه سینما ششم مرداد برگزار می شود

همایون اسعدیان گفت: مجمع عمومی خانه سینما در مراسمی ویژه ششم مرداد ماه برگزار می شود و صنوف اکنون خود را برای حضور در این مجمع آماده می کنند.

وی افزود: از ترکیب مهمانان ویژه و نیز احتمال حضور رییس جمهوری منتخب در این مجمع به عنوان مهمان خبر ندارم، اما این مجمع پس از افطار برگزار خواهد شد.

رییس کانون کارگردانان اظهار کرد: متاسفانه دست اندرکاران سینما به رغم دستور رییس جمهور برای بازگشایی خانه سینما، از این کار سرپیچی کرده و کلمه قانون را با اعمال و صحبت های خود لوث کردند.

اسعدیان تاکید کرد: مجمع عمومی خانه سینما ششم مرداد ماه بطور قانونی برگزار خواهد شد و نمایندگان صنوف در این مجمع با نامه رسمی شورای مرکزی حضور خواهند داشت.

حضور دو نماینده تقلبی صنوف در مجمعی بنام خانه سینما

وی به حضور غیر قانونی دو نفر از اعضای صنوف در مجمع برگزار شده بنام خانه سینما در روز چهارشنبه اشاره کرد و گفت: آقای محتشم و روزبهانی نماینده صنف خود در مجمع یاد شده نبودند و این صنوف تاکید دارند که نامه ای مبنی بر معرفی این دو برای حضور در مجمعی که برگزار شده به آنان ارائه نکرده اند.

اسعدیان تاکید کرد: نمایندگان صنوف بدون نامه صنف خود مجاز به حضور در هیچ مجمعی نیستند و دست اندرکاران برگزاری این مجمع باید در این زمینه پاسخگو باشند زیرا این کار، حرکتی غیر قانونی محسوب می شود.

آرزوی حضور در خانه سینما برای آقایان بد نیست

کارگردان فیلم سینمایی «طلا و مس» درباره اظهارات اخیر رییس جامعه صنفی تهیه کنندگان فیلم درباره تصاحب خانه سینما اظهار کرد: اینکه آقایان آرزوی حضور در خانه سینما را داشته باشند بد نیست و این رویای هرکسی می تواند باشد.

وی یادآور شد: خانه سینما ثبت شده و ساختمان این خانه نیز تحت اجاره نهاد صنفی خانه سینما است و حضور به زور در این ساختمان توسط برخی افراد، تصرف محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.

اسعدیان طرح مسایلی همچون حضور در ساختمان خانه سینما را یک تهدید دانست و تاکید کرد برخی افراد از کلمه قانون برای رسیدن به اهداف شخصی خود استفاده می کنند.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها