سرپرست پلیس راه استان اصفهان گفت: با توجه به عملیات راه سازی و اجرای مراحل احداث پل جدید مسیر شهر داران به الیگودرز و قطب صنعتی، این مسیر تا اتمام پروژه مسدود شده است.
کد خبر: ۵۷۷۹۱۱
مسیر داران - اصفهان به الیگودرز لرستان مسدود شد

به گزارش پایگاه پلیس، سرهنگ هوشنگ انصاری سرپرست پلیس راه استان اصفهان در این باره اظهار داشت: با توجه به عملیات راه سازی و اجرای مراحل احداث پل جدید در کنار پل زیر گذر مسیر شهر داران به الیگودرز و قطب صنعتی، این مسیر تا اتمام پروژه مسدود شده است.

این مقام مسئول عنوان داشت: رانندگانی که از این مسیر عبور می کنند و قصد عزیمت به استان لرستان و یا استان های غربی را از این مسیر دارند می بایست با احتیاط لازم از مسیر جایگزین که از طریق تابلوها و علائم ویژه مشخص شده استفاده کنند.

سرهنگ انصاری، اظهار داشت: ماموران پلیس راه با آمادگی 100 درصدی در طرح تابستانه پلیس راه در تمامی راه ها مستقر بوده و به خدمت رسانی و برخورد با تخلفات حادثه ساز می پردازند.

رییس پلیس راه استان اصفهان از رانندگان خواست تا با دقت و تمرکز بیشتری به خصوص در هنگام شب به رانندگی بپردازند و از رانندگی بیش از 6 تا 8 ساعت در روز پرهیز کنند زیرا خستگی و خواب آلودگی مهمترین عامل حوادث رانندگی و بسیار خطر آفرین است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها