گفت‌وگو با معاون تئاتر شهر

دست‌ پنهانی در‌ تئاتر شهر وجود ندارد

همزمان با اولین سالروز درگذشت حمید سمندریان

خاطرات ۴۰ ساله تئاتر شهر مرور می‌شود

نمایشگاه پوسترهای برگزیده از 40 سال نمایش های مجموعه تئاترشهر با عنوان «قاب های چهل ساله» روز شنبه 22 تیر ماه همزمان با اولین سالروز درگذشت استاد حمید سمندریان افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۵۷۷۲۵۶
خاطرات ۴۰ ساله تئاتر شهر مرور می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، در این نمایشگاه که در محل سالن انتظار اصلی مجموعه برگزار می شود به مناسبت گذشت 40 سال از قدمت تئاترشهر، 40 پوستر از نمایش هایی که در این مجموعه به روی صحنه رفته در معرض دید تماشاگران قرار خواهد گرفت.

در نمایشگاه «قاب های چهل ساله» از سال 1351 تا 1390شمسی از هر سال یک پوستر نمایشی حضور دارد که این آثار توسط ابراهیم حسینی مدیر هنری این نمایشگاه و با مشاوره اساتیدی چون ابراهیم حقیقی و قباد شیوا انتخاب شده است.

در بخش دیگر نمایشگاه نیز تعداد بیشتری از پوستر نمایش های 40 سال گذشته تئاترشهر به صورت «فتو کلیپ» در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

در نمایشگاه «قاب های چهل ساله» که با همکاری انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران برگزار می شود آثاری از اساتید هنر گرافیک همچون مرحوم مرتضی ممیز، صادق بریرانی، قباد شیوا ابراهیم حقیقی، فریدون آو، ابراهیم اثباتی، فرزاد ادیبی در کنار آثار هنرمندانی چون مرحوم رامین سلیمان پور، امیر اسمی، فرهاد فزونی، یحیی پاکدل، مرتضی اتابکی، مجید کاشانی و... حضور دارد.

نمایشگاه «قاب های چهل ساله» روز شنبه 22 تیرماه با حضور مدیر کل هنرهای نمایشی و هنرمندان هنرهای نمایشی و هنرهای تجسمی ساعت 19:30 در محل سالن انتظار اصلی مجموعه تئاترشهر افتتاح خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها