در نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای تهران صورت می گیرد

رونمایی از آخرین تولیدات عرصه گیم

آخرین تولیدات داخلی و خارجی عرصه گیم در سومین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای تهران رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۵۷۷۱۶۶
رونمایی از آخرین تولیدات عرصه گیم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران میزبان آخرین تولیدات داخلی و خارجی عرصه گیم خواهد بود.

در این نمایشگاه در بخشی با عنوان «تولیدات»، آخرین بازی های تولید شده ایرانی و ساخته های خارجی مورد تایید بنیاد ملی بازی های رایانه ای عرضه خواهند می شود.

همچنین علاقه مندان با حضور در این بخش می توانند از بازی های جدید تولید داخلی استفاده کرده و نظرات و پیشنهادات خود را در باره این گیم ها، با تولیدکنندگان آثار در میان بگذارند.

در این بخش همچنین آخرین تولیدات انیمیشن کشور نیز عرضه خواهد شد.

بنیاد ملی بازی های رایانه ای سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای را با توجه به تجربیات برگزاری دو دوره این رویداد و استقبال پرشور مخاطبان برگزارمی کند.

این رویداد فرهنگی با هدف ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی ایرانی از طریق این صنعت با نگاه ویژه به کودکان و نوجوانان، ترویج فرهنگ استفاده صحیح از بازی های رایانه ای و نظام ملی رده بندی سنی بازی های رایانه ای اسرا (ESRA) برگزار خواهد شد.

شناخت و حمایت از ظرفیت و استعداد های موجود و نمایش توانمندی های متخصصان و هنرمندان ایرانی و ایجاد فضای رقابت علمی، فرهنگی-هنری و زمینه سازی برای رشد و شکوفایی خلاقیت‌های دانشجویان و دانش آموزان از دیگر اهداف برگزاری سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای به شمار می رود.

معرفی ایران به عنوان قلب بازی سازی منطقه و توسعه همکاری های بین المللی به ویژه با کشور های اسلامی، ارتقای سطح دانش فنی و تامین امکانات و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری تولید در کشور، دیگر اهداف برگزاری این رویداد فرهنگی را تشکیل می دهد.

سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران از 22 تا 26 مرداد ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها