سرهنگ حسین اسماعیل زاده صبح امروز از دستگیری یک زوج سارق منزل در خیابان مفتح خبر داد و افزود: این متهمان با اطلاع رسانی به موقع مالک منزل و سرعت عمل پلیس گرفتار شدند.
کد خبر: ۵۷۶۵۱۷
بازداشت زوج سارق منزل

به گزارش روز پنجشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حسین اسماعیل زاده رییس کلانتری 104 عباس آباد گفت:شب گذشته چهارشنبه دوازدهم تیر ماه سال جاری واحد گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در خیابان مفتح نبش تقاطع زهره بودند که فردی سراسیمه به آنها مراجعه کرد و گفت دو نفر بدون اجازه در منزلم حضور دارند.

وی افزود:با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از ماموران این یگان برای بررسی موضوع و همچنین دستگیری متهمان وارد عمل شده و ضمن اجرای طرح مهار برای جلوگیری از فرار متهمان، وارد منزل شدند.

رییس کلانتری 104 عباس آباد اظهارداشت: با ورود ماموران به منزل که در ورودی آن تخریب شده بود، مشاهده کردند زن و مرد جوانی در یکی از اتاق ها در حال جستجوی چیزهایی برای سرقت هستند که بلافاصله طی اقدامی سریع هر دو بازداشت شدند.

وی افزود: این متهمان که «رضا» و «منصوره» نام داشتند در بازجویی های اولیه ضمن اعتراف به اینکه از مدتی پیش این خانه را نشان کرده و سعی داشتند با استفاده از نبودن صاحب خانه اقدام به سرقت کنند، سابقه دارند و چندین مرتبه به اتهام سرقت بازداشت شده اند،متهمان برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شده و تحت بازجویی های انجام شده شگرد خود را بیان کرده و عنوان داشتند که با رصد و زاغ زنی و اطلاع از نبود صاحبخانه، در ورودی را تخریب کرده و وارد منزل می شوند.

سرهنگ اسماعیل زاده تصریح کرد: اموال مسروقه ای از کیسه متهمان کشف شد پس از صورتجلسه به مالک آن بازپس داده شد و از سوی دیگر، متهمان برای سیر تحقیقات تکمیلی و کشف سرقت های احتمالی دیگر به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها