فرمانده انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری چهار عضو شبکه قاچاق مواد مخدر در استان خبر داد و افزود: در این رابطه ماموران چهار کیلو گرم هروئین از معده قاچاقچیان کشف کردند.
کد خبر: ۵۷۶۲۲۰
کشف 4 کیلو هروئین از معده قاچاقچیان

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در ادامه اجرای شناسایی و فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر موفق به شناسایی یک شبکه توزیع مخدر شدند.

وی افزود: اعضای این شبکه شناسایی شده که چهار نفر می باشند با بلع مواد مخدر اقدام به حمل و انتقال مواد می کردند.

سردار آقاخانی اظهارداشت: با دستگیری هر چهار عضو این شبکه ماموران موفق به کشف چهار کیلو گرم هروئین از معده قاچاقچیان شده، یعنی بطور میانگین هر یک از متهمان مقدار یک کیلو گرم هروئین را در معده خود بلعیده بود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: قاچاقچیان مواد مخدر در بدست آوردن منافع شخصی و غیر قانونی از هر شیوه و روشی با ناآگاهی از خطرات آن برای جابجایی و انتقال مواد استفاده می کنند که در این زمینه تاکنون نیروی انتظامی به موفقیت های خوبی دست پیدا کرده است.

گفتنی است؛ در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان به همراه مواد کشف شده به مراجع قضایی معرفی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
امین
Netherlands
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
۰
۰
با سپاس فراوان از پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی ، اما من فكر نمی كنم ایرانیان اینگونه دست به قاچاق مواد مخدر بزنند ، این روش بیشتر مختص اتباع بیگانه است
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها