ضربه سنگین پلیس بر شبکه مافیایی مواد مخدر

کشف 600کیلو تریاک و مرفین در شرق استان تهران

معاون عملیات فرماندهی مرزبانی ناجا خبر داد:

کشف بیش از 2 تن مواد افیونی در مرزهای کشور

معاون عملیات فرماندهی مرزبانی ناجا از کشف دو تن و 180 کیلوگرم مواد افیونی در استانهای خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و خوزستان طی 48 ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۵۷۵۶۳۲
کشف بیش از 2 تن مواد افیونی در مرزهای کشور

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سردار حمید شرفی گفت: ماموران هنگ مرزی میرجاوه در پی کسب خبری مبنی بر جابجایی مواد مخدر از کشور پاکستان به شهرستان میرجاوه بلافاصله رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و ایجاد ایست و بازرسی های مقطعی در حوالی پاسگاه «خان محمد چاه» به یک دستگاه خودرو سنگین مظنون شده و آنرا مورد بازرسی دقیق قرار دادند.

سردار شرفی با اشاره به کشف 674 کیلوگرم تریاک از این خودرو و دستگیری راننده آن تصریح کرد: در عملیات دیگری نیز ماموران گروهان مرزی «مکسوخته» از ورود قاچاقچیان مسلح مواد مخدر به داخل خاک ایران با خبر شدند.

معاون اطلاعات فرماندهی مرزبانی ناجا افزود: ماموران در بررسی های انجام شده رد متهمان مورد نظر را در یکی از روستاهای اطراف نوار مرزی جستجو  و با اخذ مجوز قضایی به بازرسی از منزل مورد نظر پرداختند.

وی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلاش، یک تیغه خشاب، 29 عدد تیر مربوطه در بازرسی از محل اختفای متهمان، خاطرنشان کرد: در این رابطه پنج متهم که در منزل حضور داشتند دستگیر و در بازجویی های انجام شده اعتراف کردند مواد مخدر را در نخلستان های اطراف روستا جاسازی کرده اند.

سردار شرفی اظهارداشت: با تلاش بی وقفه ماموران 810 کیلوگرم تریاک و 250 کیلوگرم حشیش از این باند کشف شد.

به گفته معاون عملیات فرماندهی مرزبانی ناجا، با تلاش ماموران دریابانی ماهشهر نیز 180 کیلوگرم مواد مخدر از یک فروند شناور کشف و چهار تن از قاچاقچیان دستگیر شدند.

سردار شرفی اظهار داشت: با توقیف یک دستگاه خودرو سواری در هنگ مرزی نهبندان نیز 270 کیلوگرم تریاک شدند؛ راننده خودرو نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها