دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری، رفتار کسانی که در این انتخابات پیروز نشدند را با کسانی که در سال 88 با عدم توفیق روبرو شدند را مقایسه کرد و گفت: همین دولت و همین مجریان و ناظرین در انتخابات سال 88 حضور داشتند اما یک جریان نتایج سال 88 را نپذیرفت و به آن تهمت تقلب زد، اما جریان رقیب در سال 92 با آنکه تفاوت رای خیلی کم بود به راحتی نتایج را پذیرفت و رای ملت را میزان دانست و به آن احترام گذاشت لذا جشن ملی شکل گرفت.
کد خبر: ۵۷۴۶۲۹
مقایسه رفتار بازندگان انتخابات 92 با انتخابات88

حبیب الله عسگر اولادی رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در دیدار با جوانان حزب موتلفه اسلامی و در پاسخ به پرسش های حاضران با اشاره به نتایج انتخابات گفت: بحمدالله آثار جنگ نرم دشمن در خلق حماسه سیاسی ملت محو شد. ملت پیروز انتخابات سال 92 است. نقشه ها و طراحی های دشمن در این پیروزی نقش بر آب شد.

وی با اشاره به شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران با وفای امام(ره) اظهار داشت: شهادت شهید بهشتی جبهه کفر، نفاق و الحاد را رسوا کرد و نشان داد دشمنان اسلام و نظام هیچ منطقی جز خشونت و ترور و تخریب نداشته و ندارند.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به این بیان شهید بهشتی که ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت بیان داشت: آن منطقی که انقلاب را تا امروز بالنده و سرافراز نگه داشته است پرهیز از قدرت طلبی و زر اندوزی و کوشش در خدمت صادقانه به مردم بوده است. یک جریان نیرومند در کشور از ابتدا با همین منطق وارد انقلاب شد و با همین منطق در تبعیت از ولایت فقیه به مردم و انقلاب خدمت کرده و می کنند.

عسگر اولادی با اشاره به خلق حماسه سیاسی ملت در انتخابات سال 92 بیان داشت: برگزاری انتخاباتی جدی،آزاد،رقابتی، قانونمند و اخلاقی پایه های اقتدار و امنیت در کشور را استحکام بخشید و تهدید های دشمن علیه ملت را به صورت فرصت درآورد لذا نتایج انتخابات به صورت جشن ملی درآمد و دشمن را به عزا نشاند و دوستان را امیدوارتر کرد.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به حوادث تلخ سال 88 خاطر نشان کرد: عده ای را دشمنان اسلام و انقلاب از روی نیرنگ و فتنه  تحریک و تحریص به شورش خیابانی و سرسپردگی به دشمن کردند. متاسفانه فرصت های پدید آمده از مشارکت 85 درصدی مردم درآن انتخابات را به صورت تهدید علیه امنیت ملی درآوردند و اجازه دادند دشمنان ارزشها و اهداف مقدس امام(ره) و رهبری انقلاب را مورد هدف نیرنگ های خود قرار دهند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی رفتار کسانی که در این انتخابات پیروز نشدند را با کسانی که در سال 88 با عدم توفیق روبرو شدند را مقایسه کرد و گفت: همین دولت و همین مجریان و ناظرین در انتخابات سال 88 حضور داشتند اما یک جریان نتایج سال 88 را نپذیرفت و آن را با تهمت و تقلب آلود، اما جریان رقیب در سال 92 با آنکه تفاوت رای خیلی کم بود به راحتی نتایج را پذیرفت و رای ملت را میزان دانست و به آن احترام گذاشت لذا جشن ملی شکل گرفت.

وی خطاب به کسانی که در انتخابات سال 88 مفتون فتنه غرب قرار گرفتند بیان داشت: هنوز فرصت باقی است، به دامن رئوف رهبری ، ملت و نظام برگردید و از لغزش های انجام شده تبری خواسته و توبه کنید. خداوند ظلم عظیمی را که به نظام روا داشته شده را هرگز نمی بخشد، مگر چنان چه در قرآن کریم و در آیه 82 سوره طه تصریح فرموده که به یقین من آمرزنده هستم . کسی را که توبه و بازگشت کند و ایمان بیاورد و با عمل شایسته جبران کند و هدایت جو باشد.

عسگر اولادی با اشاره به تایج انتخابات اظهار داشت: ما در این انتخابات تدبیر جدی و جامع الاطراف خود را داشتیم اما تقدیر الهی چیز دیگری بود . ما در برابر این تقدیر بسیار زیبا تسلیم و مطیع هستیم.

وی با اشاره به شخصیت آقای روحانی گفت: آقای روحانی فرزند حوزه و یک مجتهد انقلابی است. سوابق خدمت او به نظام و همراهی با امام و رهبری معظم انقلاب بر کسی پوشیده نیست. اکنون همه باید به او کمک کنیم تا در خلق حماسه اقتصادی نیز پیروز و موفق شود.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری ما باید به آینده فکر کنیم و رئیس دولت منتخب ملت را در چالش های سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی یاری جدی و صمیمانه نمائیم.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها