کتاب «میراث فاطمی» شامل مجموعه بیانات حضرت آیت الله عظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.
کد خبر: ۵۷۳۸۹۹
کتاب «میراث فاطمی» شامل مجموعه بیانات مقام معظم رهبری رونمایی شد

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، این کتاب به کوشش «سید محمدباقر حسینی» و «کانون آینده شناسی میراث فاطمی» تدوین و آماده سازی شده است.

«میراث فاطمی» شامل مجموعه بیانات رهبر معظم انقلاب در شناخت امام زمان (عج)، عصر غیبت و نیز راهکارهای یاری رسانی برای تحقق دولت حضرت مهدی (عج) است.

«معانی انتظار فرج»، «اتفاق بشریت در ایمان به منجی»، «ترویج فرهنگ انتظار»، «درس ها و آثار ایمان به مهدویت در جامعه»، «توطئه ها و تهدیدهای فرهنگ مهدویت»، «تشکیل حکومت پیش از ظهور امام زمان»، «اهداف ظهور و ویژگی های حکومت عصر ظهور»، «توجه و انس به امام زمان»، «توجه امام زمان به شیعیان»، «دعای حضرت ولی عصر»، «عنایت ولی عصر به کشور و انقلاب اسلامی»، «نیمه شعبان و ولادت آن حضرت» از جمله مسائلی است که در فهرستگان کتاب آمده است.

در بخشی از مقدمه «میراث فاطمی» آمده است: تفکر مهدویت و مهدی باوری در عصر غیبت در نگاه مقام معظم رهبری عاملی امید بخش برای انسان در بند حکومت های جور است که باعث خیزش مستضعفین برای غلبه بر مستکبران است.

کتاب «میراث فاطمی» در مراسمی به مناسبت جشن بزرگ ایثارگران در سالن سینمایی وزارت ارشاد با حضور جمعی از مسولان فرهنگی، هنری، جانبازان، ایثارگران و خانواده معظم شهدا رونمایی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها