معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: با توجه به گذر پیشرفت فیزیکی پروژه پردیس تئاتر حرفه‌ای شهر تهران از مرز 95 درصد به احتمال قوی این پروژه طی یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۵۷۳۴۸۱
بهره برداری از پردیس تئاتر تهران یک ماه دیگر

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، دکتر سید محمدهادی ایازی با اشاره به مشخصات این پروژه، گفت: پردیس تئاتر حرفه‌ای شهر تهران در زمینی به مساحت 28 هزار مترمربع و با زیربنایی بیش از 16 هزار  مترمربع به عنوان اولین و بزرگترین مرکز تخصصی تئاتر ایران در مجاورت فرهنگسرای خاوران در مراحل پایانی ساخت و تجهیز است.

وی با بیان ضرورت اجرای پروژه پردیس تئاتر حرفه‌ای شهر تهران، افزود: این کلانشهر تاکنون فاقد یک مرکز حرفه‌ای تئاتر با استانداردهای لازم بوده است که جوابگوی نیاز هنرمندان این عرصه باشد.

ایازی اضافه کرد: پردیس تئاتر حرفه‌ای مرکزی مدرن، با امکانات تخصصی و فضاهای لازم و سالن‌های متعدد حرفه‌ای و تجربی است که منطبق با استانداردهای جهانی در مقیاس شهری در راستای گسترش فرهنگ - هنر و مناطق مختلف شهر راه‌اندازی خواهد شد.

وی اظهارداشت: از دیگر فضاهای جانبی مجموعه تئاتر حرفه ای می توان به کتابخانه تخصصی، گالری‌ های مختلف، فضاهای آموزشی و تفریحی، رستوران، و فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی، سالن بازی کودکان و غرفه‌های فروش محصولات فرهنگی از دیگر امکانات این مجموعه اشاره کرد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران افزود: بهره برداری از این پردیس هنری و فرهنگی بزرگ با قابلیت میزبانی جشنواره‌های بین‌المللی می تواند موجب تحول و رونق فرهنگ و هنر در  پایتخت و کشور شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها