دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت:رئیس جمهور منتخب 8 روز قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نامه ای مفصل و جامع به رهبر معظم انقلاب نوشت.
کد خبر: ۵۷۳۴۲۷
ماجرای نامه پیش از انتخابات روحانی به رهبر انقلاب

به گزارش واحد مرکزی خبر، محمد رضا باهنر در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین افزود: در این نامه آقای روحانی خطاب به مقام معظم رهبری تأکید کرده بود که تابع ایشان همیشه بوده، هست و خواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه آقای روحانی ذاتاً شخصیت فراجناحی و در عین حال شخصیتی ستادی است گفت: سابقه آقای روحانی به ویژه در دوره مجلس نشان می‌دهد که از جناح ها تبعیت نمی‌کند و به قول معروف او خودش است اما از طرفی کارهای ستادیش بر کار میدانی غلبه می‌کند.

باهنر ادامه داد:‌در هشت سال گذشته اقدامات آقای احمدی نژاد میدانی بود تا ستادی و به تعبیر بهتر اقدامات ستادی با روحیه آقای احمدی نژاد نمی خواند اما نباید در دوره جدید در کنار کارهای ستادی از کارهای میدانی غافل شویم.

وی گفت:این طور نیست که بگوییم آقای روحانی وابستگی به برخی اشخاص دارد چرا که او شخصیتی است که خودش تصمیم می گیرد و به ویژه تحت تأثیر رادیکال های دو جناح قرار نمی‌گیرد.

باهنر با آرزوی موفقیت برای رئیس جمهور منتخب ملت افزود:‌اداره اجرایی کشور بسیار کار سخت و طاقت فرسایی است و همه باید به آقای روحانی کمک کنیم تا از پیچ تند تاریخی که پیش چشم ماست به راحتی عبور کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
۰
۰
باسلام. نمیدونم چرااینهمه به آ قای روحانی كه موردتایدرهبرهستندوبارای ملت انتخاب شدندگیرمیدیداخه تاكی. چراپشت مردی كه یك ملت پشتش هستندروخالی میكنید آ خركی بایدایران ومردمش بایدراحت بشندازاین جناح وان جناح. ایشان دیگر متعلق به ملت هستندو بایدا مانت دارخوبی برای مردم باشند و به عهد خود وفا كنند و مردم را از اینهمه رنج و فشار نجات دهند. جناب روحانی من بعنوان یك جانبازاین سرزمین به شما خداقوت میگم ودعای مامردم همیشه همراهتان. بگویاعلی

نیازمندی ها