رئیس رسانه ملی در پاسخ به نامه دکتر محمدرضا عارف گفت: چه خوب می‌شد اگر همه جریان‌ها و شخصیت‌های سیاسی در عین حفظ مواضع فردی و گروهی؛ جانب انصاف را روا می‌داشتند و نسبت به آنچه که پیرامون آنان می‌گذرد «واقع بینانه» برخورد می‌کردند.
کد خبر: ۵۷۲۶۱۰
پاسخ ضرغامی به نامه عارف

متن نامه سیدعزت الله ضرغامی رئیس سازمان صداوسیما به این شرح است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر عارف

با سلام؛

نامه محبت‌آمیز جنابعالی که حاکی از قدرشناسی و جامع‌نگری است، موجب خوشحالی اینجانب و همه خدمتگزاران نظام در رسانه ملی شد.

متقابلا مراتب رضایت همکاران در ستاد انتخابات سازمان از تعامل بسیار خوب؛ اخلاقی و صمیمانه جنابعالی با آنان را خدمت شما اعلام می‌کنم.

چه خوب می‌شد اگر همه جریان‌ها و شخصیت‌های سیاسی در عین حفظ مواضع فردی و گروهی؛ جانب انصاف را روا می‌داشتند و نسبت به آنچه که پیرامون آنان می‌گذرد «واقع بینانه» برخورد کرده و نقاط قوت و ضعف خود و رقیب را صادقانه و در بستری از تقوای الهی ارزیابی و قضاوت می‌کردند.

رفتار جنابعالی در طول این مدت الگوی خوبی برای تحقق این آرزو است.

از خداوند متعال موفقیت روزافزون شما را خواهانم.

با دعای خیر

سیدعزت‌الله ضرغامی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
شمسی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
۰
۰
سلام اقای ضرغامی انسانی والا و بسیار متین هستند خداوند یاور این فرد باشد و اما اقای عارف هم فردی تحصیلكرده و ثبت شده در دنیا ست انشا الله این فرد یك گوشه‌ای از این خانه خراب را بگیرد من كه اگر بودم فرار میكردم چون درست كردن این خانه خیلی زمان می خواهد خود میدانیم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها