مدیر سرای روزنامه‌نگاران از افتتاح موزه ملی مطبوعات تا پایان خرداد ماه سال جاری خبر داد و گفت: همزمان با راه‌اندازی این موزه، نشان ویژه سرای روزنامه‌نگاران به خانواده‌های شهدای حوزه رسانه استان‌های کرمان و سمنان اهدا می‌شود.
کد خبر: ۵۷۱۶۱۳
افتتاح موزه ملی مطبوعات تا پایان خرداد

مجید امرایی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به افتتاح  موزه ملی مطبوعات در آینده نزدیک، اظهارداشت: این موزه در تهران در کنار بنای فرهنگی «بقعه سر قبر آقا» در انتهای خیابان مولوی تهران در آینده نزدیک افتتاح و راه‌اندازی می‌شود.

مدیر سرای روزنامه‌نگاران افزود: در صدد هستیم که موزه‌ مطبوعاتی منطقه‌ای را نیز در استان‌های مختلف راه‌اندازی کنیم.

وی یادآور شد: اولین موزه مطبوعات در کشور در منطقه مرکزی(پایتخت) راه‌اندازی می‌شود و به تناوب در سایر نقاط کشور که 4 منطقه(شمال، جنوب، شرق و غرب) را شامل می‌شود راه‌اندازی می‌شود.

به گفته وی، مقدمات لازم به منظور تحقق این مهم فراهم شده است به طوریکه پس از افتتاح موزه ملی، موزه مطبوعات استانی در سایر نقاط کشور راه اندازی می‌شود.

وی بیان داشت: اولین موزه مطبوعات استانی در استان کرمان راه‌اندازی می‌شود.

امرایی درباره زمان افتتاح موزه ملی مطبوعات در کلان‌شهر تهران، ابراز امیدواری کرد که این موزه تا پایان خردادماه سال جاری افتتاح شود.

مدیر سرای روزنامه‌نگاران اظهارداشت: در صورتی که این موزه در کنار بقعه سر قبر آقا راه‌اندازی شود، می‌تواند محل خوبی برای برگزاری نشست‌هایی با نگاه آثار مفاخر حوزه مطبوعات ایران باشد.

وی همچنین از اهدای نشان ویژه سرای روزنامه‌نگاران به خانواده‌های شهدای حوزه رسانه استان‌های کرمان و سمنان خبر داد و گفت: به زودی نشان ویژه سرای روزنامه‌نگاران با حضور معاون امور مطبوعاتی وزارت ارشاد به خانواده‌‌های محترم شهدای حوزه رسانه استان‌های کرمان و سمنان اهدا می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها