مدیرعامل موسسه فیلمیران که پخش فیلم «گذشته» ساخته اصغر فرهادی را برعهده دارد، درباره اکران این فیلم گفت: «گذشته» قطعا از چهارشنبه هفته آینده (29 خردادماه) روی پرده می‌رود.
کد خبر: ۵۷۰۹۴۲
زمان قطعی اکران «گذشته» اعلام شد

علی سرتیپی، مدیرعامل موسسه فیلمیران که پخش فیلم سینمایی «چه خوبه که برگشتی» را برعهده دارد، در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین رقم فروش این فیلم اظهار داشت: آخرین فیلم مهرجویی روز چهارشنبه در تهران 18میلیون تومان‌ و روز پنجشنبه 38میلیون تومان فروش کرد که با این حساب، فروش کلی «چه خوبه که برگشتی» در 22 سینمای تهران به 300میلیون تومان رسیده است.

او ادامه داد: در شهرستان‌ها نیز این فیلم در حدود 15 شهر اکران می‌شود و فروش کلی آن تا کنون به 175میلیون تومان رسیده است. بنابراین می‌توان گفت فروش کلی «چه خوبه که برگشتی» به 475میلیون تومان رسیده است.

سرتیپی که پخش فیلم «گذشته» ساخته اصغر فرهادی را نیز برعهده دارد، درباره اکران این فیلم نیز گفت: «گذشته» قطعا از چهارشنبه هفته آینده (29 خردادماه) روی پرده می‌رود.

مدیرعامل موسسه فیلمیران درباره اکران ویژه «گذشته» برای خبرنگاران و منتقدان نیز اظهار داشت: قرار است شنبه (25 خردادماه) درباره زمان اکران ویژه «گذشته» برای اصحاب رسانه و منتقدان تصمیم‌گیری‌ شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها