با سیامک سپهری، سرپرست گروه موسیقی «رستاک»

چرا گروه رستاک سفر می​کند؟

اجرای کنسرت بعد از رمضان

تور رستاکی‌ها در اروپا پاپان یافت

گروه موسیقی رستاک بعد از پایان تور اروپایی، تازه ترین کنسرت داخلی خود را بعد از ماه رمضان برگزار می‌کند.
کد خبر: ۵۷۰۹۰۶
تور رستاکی‌ها در اروپا پاپان یافت

سپهر سعادتی مدیر رسانه‌ای گروه موسیقی رستاک گفت: این گروه موسیقایی از 28 اردیبهشت ماه تا 18 خرداد برنامه‌هایی در شهرهای روتردام هلند، پاریس فرانسه، استهکلم سوئد، کلن، هامبورگ، برلین و فرانکفورت آلمان و لندن انگلستان داشت که خوشبختانه مورد استقبال مخاطبان داخلی و خارجی قرار گرفت.

وی افزود: یکی از برنامه‌هایی که ما برای مخاطبان خارجی‌زبان کنسرت‌های خود داشتیم ترجمه اشعار و ترانه‌های قطعات اجرا شده بود که توانست مورد توجه تماشاگران قرار گیرد. ما در این اجراها برای اینکه بتوانیم ارتباط بهتری با این تماشاگران داشته باشیم در بخش‌های مختلف اجرا با زبان ویژه آن کشور با آنها صحبت می‌کردیم.

عضو گروه نوازندگان گروه موسیقی رستاک به حضور پرشور ایرانیان مقیم اروپا در کنسرت های گروه رستاک اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با توجه به اجرای قطعات تازه و ترانه‌های بومی و محلی که شاکله اصلی گروه ما را تشکیل می دهد، توانستیم تا حد زیادی حس نوستالژیک هموطنان خود را در وجود آنها زنده کنیم و این موضوعی بود که به شدت با استقبال ایرانیان مقیم اروپا مواجه شد.

سعادتی درباره برنامه‌های آینده گروه موسیقی رستاک خاطرنشان کرد: به طور حتم بعد از پایان ماه رمضان کنسرت هایی را در داخل کشور برگزار می‌کنیم اما هنوز برنامه دقیقی در این زمینه نداریم ضمن اینکه مقدمات کار برای تولید آلبوم جدیدمان آغاز شده که به زودی جزییات آن اعلام خواهد شد.

«رنگواره‌های کهن»، «همه اقوام من» و «سرنای نوروز» آثاری هستند که تاکنون از گروه موسیقی رستاک به سرپرستی سیامک سپهری در بازار موسیقی منتشر شده است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها