به همت باشگاه ادب و هنر مرکز مشارکت های فرهنگی هنری

«پرواز» در کانون سینمایی پایتخت

باشگاه ادب و هنر مرکز مشارکت های فرهنگی هنری شهر تهران، دومین نشست کانون سینمایی پایتخت را با نمایش و نقد فیلم «پرواز» ساخته «رابرت زمکیس» برگزار می کند.
کد خبر: ۵۷۰۱۹۵
«پرواز» در کانون سینمایی پایتخت

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی مرکز مشارکت های فرهنگی هنری شهر تهران، داستان فیلم «پرواز» روایت خلبانی است که پروازی را از سقوط نجات می دهد، اما تحقیقاتی برای فهمیدن علت سقوط صورت می گیرد که باعث فاش شدن رازی وحشتناک می شود.

فیلم «پرواز» راجع به سقوط یک هواپیما نیست بلکه به سقوط انسان در برابر وسوسه ها می پردازد و با سوالاتی که مطرح می کند و حرفهایی که می زند خود را از یک فیلم صرفا سرگرم کننده بالاتر می کشد.

رابرت زمکیس کارگردان فیلم که با «فارست گامپ» شناخته می شود کارهای متفاوتی در کارنامه اش دارد. از همین فارست گامپ گرفته تا دور افتاده و انیمیشن سازی و همین پرواز که در مقایسه با دیگر آثار این کارگردان، به خاطر شرایط داستان لحنی تلخ تر و فضایی تیره تر دارد.

کانون سینمایی پایتخت از سوی باشگاه ادب و هنر مرکز مشارکت های فرهنگی هنری با حضور گروهی از منتقدان و نویسندگان سینمایی فعال در مطبوعات ایران و همراهی گروهی از فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته های مرتبط با سینما و هنرهای نمایشی با هدف معرفی و تحلیل آثار کوتاه و بلند برتر سینمای ایران و جهان فعالیت  می کند.

نمایش و نقد فیلم پرواز ساعت 18 روز چهارشنبه  22خرداد در مرکز مشارکت های فرهنگی هنری شهر تهران واقع در میدان ولیعصر(عج)، ابتدای بلوار کشاورز، نبش خیابان شهید برادران مظفر،  پلاک 28 برگزار می شود. علاقه مندان برای حضور در این برنامه می توانند به مرکز مشارکت های فرهنگی هنری به  مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره  88890898 تماس حاصل کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها