معاون امنیتی و اجتماعی وزارت کشور:

دستورالعمل تجمعات قانونی در کشور تدوین شد

رئیس پلیس راهور تهران با اعلام بایدها و نبایدهای نصب پوستر و تبلیغات کاندیداها درخودروها گفت: با تجمع تعدادی از هواداران کاندیداها در شهر برخورد نمی کنیم و ترافیک آن را تسهیل می کنیم.
کد خبر: ۵۶۹۸۲۹
پلیس از تجمعات انتخاباتی جلوگیری نمی کند

سردار حسین رحیمی با اشاره به ممنوعیت نصب پوسترهای غیر متعارف تبلیغاتی در خودروها اظهار داشت: شیوه رفتار ماموران پلیس برای جلوگیری از نصب تبلیغات غیرمتعارف در پشت خودروها بر اساس قانون است و ماموران نمی توانند نسبت به تخلف بی تفاوت باشند. نصب پوستر، عکس و تبلیغات کاندیداها در قانون مشخص شده است و پلیس سعی می کند بر اساس قانون عمل کند.

وی ادامه داد: ماموران با نهایت ادب و احترام برخوردی آموزشی را با متخلفان دارند و هیچ خودرویی را به خاطر نصب پوستر در شیشه عقب جریمه نمی کنند.

به گفته رحیمی، نگاه پلیس به مقوله انتخابات افزایش صددرصدی شور، نشاط و هیجان انتخابات است و هر چه به زمان انتخابات نزدیکتر می شویم این شور و هیجان افزایش می یابد. ما نیز تلاش می کنیم تا فضای انتخاباتی کشور حفظ شود.

رئیس پلیس راهور تهران با اعلام اینکه روزانه برنامه های تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری پوشش ترافیکی داده می شود، تاکید کرد: روزانه چندین جلسه تبلیغاتی در تهران برگزار می شود که پلیس آن را پوشش ترافیکی داده و ترافیک در آن مناطق را مدیریت می کند. برای ما هیچ کاندیدایی با دیگری فرقی ندارد و همه یکسان هستند. پلیس تمام تلاشش را می کند تا علاوه بر تسهیل ترافیک، شور و هیجان طرفداران کاندیداها حفظ شود.

رحیمی افزود: خوشبختانه در موضوع راه اندازی کارناوال ها هیچ تخلفی را کاندیداها مرتکب نشده اند و در این دوره اخلاق ها به خوبی رعایت شده است. راه اندازی کارناوال های تبلیغاتی ممنوع است و کاندیداها و طرفدارانشان این قانون را تاکنون به خوبی در پایتخت رعایت کرده اند. هیچ مشکل ترافیکی یا تخلفی در تهران گزارش نشده است. پلیس از تجمع تعدادی از هواداران کاندیداها در کنار خیابان جلوگیری نمی کند و ضمن همکاری با آنها از بروز ترافیک در تجمعات طرفداران جلوگیری می کنیم.

رحیمی با اشاره به اینکه پلیس نمی تواند نسبت به وقوع تخلف در یک نقطه بی تفاوت باشد، تاکید کرد: سعی کرده ایم موضوعاتی از جمله نصب پوستر که تمامی شیشه خودرو را می گیرد را از طریق برخورد ارشادی و آموزشی رفع کنیم. البته موضوعاتی که در خصوص تبلیغات کاندیداها که مغایر با قانون است، سعی کردیم با تذکر و توجیه رفع کنیم.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها