«هفتمین خورشید" در روز شهادت امام موسی کاظم (ع) از شبکه جهانی صدای آشنا پخش می شود.
کد خبر: ۵۶۸۰۶۰
«هفتمین خورشید» و گذری بر سیره حضرت امام موسی کاظم (ع)

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی و امورمخاطبان شبکه جهانی صدای آشنا، «هفتمین خورشید» با مروری بر زندگی و سیره اخلاقی، عبادی و معنوی حضرت امام موسی کاظم (ع)، به بحث درباره امامت امام رضا (ع) به عنوان جانشین حضرت و همچنین به بررسی وضعیت سیاسی حکومت هارون، می پردازد.

پرداختن به موضوع امامزاده ها مخصوصا امامزاده های منتسب به امام موسی کاظم (ع)، گفت و گو با شهروندان درباره تاثیر زیارت امامزاده ها در روحیه انسان، بخش های دیگر این ویژه برنامه است.

سید هاشم حسینی مسئول فرهنگی حج و اوقات در بخشی از ویژه برنامه هفتمین خورشید، درخصوص برنامه هایی که امامزاده ها در ایام شهادت و یا ولادت ائمه و امامان (ع) تدارک می بینند، صحبت خواهد کرد.

حجت الاسلام دکتر رنجبر و حجت الاسلام دکتر یزدان پناه کارشناسان این ویژه برنامه اند.
رویا ولی زاده نویسنده، سردبیر و تهیه کننده، مرتضی عسگرزاده گوینده، مهدی صباغی بازیگر و سمیه نجفی گزارشگر، در این ویژه برنامه همراه شما هستند.

"هفتمین خورشید" را که در گروه دین و اندیشه تولید شده، روز چهارشنبه پانزدهم خرداد ساعت 10:30 به وقت تهران برابر با ساعت 06:00 به وقت گرینویچ از کانال اروپای شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.

بازخوانی قیام تاریخی 15 خرداد در نیمه خرداد

ویژه برنامه «نیمه خرداد» به مناسبت قیام 15 خرداد از شبکه جهانی صدای آشنا پخش می‌شود.«نیمه خرداد» در سه بخش، به این موضوعات می پردازد.

بازخوانی قیام تاریخی 15 خرداد؛
بازنمایی نقش روحانیت و خاصه امام خمینی (ره) در شکل گیری این قیام؛
بررسی نتایج قیام 15 خرداد و امتداد تاریخی آن.

حسین یونسی سردبیر و تهیه کننده و راضیه طالب زاده گوینده، در این ویژه برنامه با شما هستند.

نیمه خرداد را که در گروه فرهنگ و تمدن تولید شده است، چهارشنبه پانزدهم خرداد ساعت 16:00 به وقت تهران برابر با ساعت 11:30 به وقت گرینویچ، از کانال اروپای شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.


بررسی زندگی نامه امام خمینی (ره) در «روح ا...»

ویژه برنامه «روح ا...» در روز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) از شبکه جهانی صدای آشنا پخش می شود.

روح ا... با بررسی زندگی نامه امام خمینی (ره)، تلاش دارد مخاطبان ایرانی خارج از کشور و فارسی زبانان را با زندگی ایشان تا زمان رحلت شان، آشنا کند.

محمود خسرونژاد سردبیر،بهرام رحمانی تهیه کننده و حمیدرضا رضایی گوینده، در این ویژه برنامه همراه شما هستند.

روح ا... را که در گروه فرهنگ و تمدن تولید شده است، سه شنبه چهاردهم خرداد ساعت 11:00 به وقت تهران برابر با ساعت 06:30 به وقت گرینویچ، از کانال اروپای شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.

پوشش سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از صدای آشنا

«رضوان قرآن» در ایام برگزاری سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از شبکه جهانی صدای آشنا پخش می شود.

رضوان قرآن ضمن پخش چکیده ای از مهمترین بخش های سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، با مسئولان برگزاری این مسابقات و همچنین مهمانان داخلی و خارجی شرکت کننده در این دوره، گفت و گو خواهد کرد.

متولی این برنامه گروه رویدادها و تحلیل بین الملل است.رویا ولی زاده نویسنده، سردبیر و تهیه کننده، محمد مطلب گوینده و طیبه خادم جعفری گزارشگر، در این ویژه برنماه همراه شما هستند.

«رضوان قرآن» از روز شنبه یازدهم خرداد به مدت یک هفته (18 خرداد) ساعت 02:45 به وقت تهران برابر با ساعت 22:15 به وقت گرینویچ از کانال اروپای شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.

نشانی وب سایت شبکه جهانی صدای آشنا www.sedayeashna.ir

شماره تماس روابط عمومی 22164131 ، 22652327

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها