«یاد سهراب» عنوان جدید آلبوم موسیقی «علیرضا افتخاری» است که مراحل مجوز خود را در دفتر موسیقی ارشاد طی می‌کند.
کد خبر: ۵۶۷۹۹۹
افتخاری نرم و آهسته به سراغ «سهراب» می‌رود

صدای علیرضا افتخاری برای کسانی که سال‌ها در شادی‌ها و غم‌ها با صدایش زندگی کرده‌اند جذابیت ویژه‌ای دارد. این خواننده پیشکسوت کشورمان که 55 سالگی‌اش را پشت سر گذاشته  حالا در صدد است تا آلبوم جدیدش را در قالب سروده‌های شاعران معاصر بخواند.

خواننده آلبوم «نیلوفرانه» که این روزها عزمش را برای خواندن ترانه باشگاه «استقلال» قطعی کرده است همچنان تصمیم دارد تا آلبوم جدیدش را با اشعاری نو  وارد بازار کند.

«یاد سهراب» عنوان جدید آلبوم موسیقی این خواننده سنتی کشورمان است که مراحل مجوز خود را در دفتر موسیقی وزارت ارشاد طی می‌کند.

علیرضا افتخاری تلاش کرده است تا با بهره گیری از اشعار «سهراب سپهری» در این آلبوم  به شیوه‌ای نوین در کارهای هنری‌اش دست پیدا کند.

افتخاری آثار متعددی در کارنامه هنری خود دارد که آتش دل، کاروان، مهرورزان، مقام صبر، راز و نیاز، همتای آفتاب، راز گل، دریغا، شور عشق، غریبستان، امان از جدایی، سرو سیمین، سرمستان، نیلوفرانه، گل هزار بهار، زیباترین، افسانه، کنسرت جاده ابریشم، عطر سوسن، شبان عاشق، صدایم کن، مهمان تو، ناز نگاه، یاد استاد، هنگامه، گل میخک، عشق گمشده، به دنبال دل، بردی از یادم، نسیما، غم زمانه، خنده بارون، مستانه، شب عاشقان، ماه خراسان، شب کوچه‌ها، جام مصفا و.. از آن جمله است.(فارس)

newsQrCode
برچسب ها: افتخاری خواننده
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها