سی امین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم عصر فردا با حضور نخبگان قرآنی جهان اسلام گشایش می‌یابد.
کد خبر: ۵۶۷۳۰۹
حضور بیش از 70 کشور جهان در سی‌امین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم

به گزارش ستاد خبری و اطلاع رسانی سی امین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه  اعلام کرد: سی امین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در آستانه مبعث رسول گرامی اسلام(ص) با حضور قاریان و حافظان بیش از70 کشور جهان به همت سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

حسن ربیعی افزود: مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات عصر روز جمعه10خرداد با حضور حجت الاسلام  محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، مسوولان عالی کشور، وزراء، سفرا و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جامعه قرآنی برگزار می‌شود.

ربیعی با اشاره به شرکت پرشور فعالان قرآنی جهان اسلام در این دوره از مسابقات تصریح کرد: از 100 کشور جهان برای حضور در این دوره از مسابقات دعوت به عمل آمده بود که با توجه به شرکت نمایندگان بیش از 70 کشور جهان با رشد 10 درصدی نسبت به سال قبل رو به رو هستیم.

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: همزمان با برگزاری این دوره از مسابقات، چهارمین همایش تجلیل از بانوان فعال قرآنی و هفتمین همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد.

حسن ربیعی خاطر نشان کرد: مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات همزمان با مبعث پیامبر اکرم (ص) در روز 17 خرداد ماه برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها