وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اختصاص 3000 میلیارد ریالی که برای وام ازدواج جوانان در جلسه هیأت دولت به تصویب رسیده بود، گفت: این وعده ریاست جمهوری به بانک‌ها تخصیص پیدا کرده است.
کد خبر: ۵۶۶۷۱۱
3000 میلیاردریال تسهیلات وام ازدواج جوانان در اختیار بانک‌ها قرارگرفت

محمد عباسی با بیان اینکه منابع بانک‌ها کفاف پرداخت وام به تمام ثبت نام کنندگان را ندارد، افزود: در جلسه هیأت دولت مصوب شد که مبلغ 3000 میلیارد ریال به بانک‌ها اعطاء شود تا وام‌ها را از منابع خودشان پرداخت کنند و ما به التفاوت آن را دولت تأمین کند.

وی با اشاره به جلسه معاونان فرهنگی و امور جوانان استانها، افزود: معاونت فرهنگی امور جوانان یکی از ساختارهای مهم وزارت ورزش و جوانان است که بعد از ادغام سازمان ملی جوانان تشکیل شده است و تشریح وظایف آنها از امور مهمی است که باید به درستی به آن پرداخته شود. در این جلسه نیز به وظایف این معاونت در سطح استان پرداخته شد و بیشتر یک جلسه آموزشی و توجیهی برای معاونت استان‌ها بود.

وزیر ورزش و جوانان در خاتمه درباره تغییر نام لیگ فوتبال «امارات» به «خلیج عربی» گفت: اگر این کار صورت گرفته باشد، این یک حرکت غیراخلاقی است و محکوم می‌کنیم، چرا که خلیج همیشه فارس در طول تاریخ به عنوان یک درخشش منطقه‌ای غیرقابل انکار بوده است و کشور ایران نیز به هیچ وجه علاقه‌مند نیست تا همسایگان ما این چنین زمینه‌های تفرقه را فراهم کنند و امیدواریم این امر صورت نگرفته باشد.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها