با حضور دکتر احمدی‌نژاد صورت گرفت؛

افتتاح 14130 واحد مسکن مهر و 2 سد در گلستان

بیمارستان 250 تختخوابی شهید رحیمی خرم‌آباد با حضور رییس‌جمهور افتتاح و در خدمت مردم استان قرار گرفت.
کد خبر: ۵۶۵۵۶۲
افتتاح بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد با حضور رییس‌جمهور

محمود احمدی‌نژاد صبح امروز (شنبه) پس از سفر به استان لرستان و با حضور در محل بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد ضمن افتتاح این بیمارستان از بخش‌های مختلف آن بازدید و با توضیحات مسئولین و پزشکان این بیمارستان در جریان روند خدمات‌ درمانی بخش های مختلف این مجموعه پزشکی قرار گرفت.

بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد با هزینه‌ای بالغ بر 30 میلیارد تومان در 8 بخش داخلی، اورژانس، کودکان، جراحی، قلب‌، زنان و زایمان‌ها، آی‌سی‌یو و ان‌سی‌یو احداث شده است.


دولت تمام توان خود را برای بهبود وضع سلامت مردم بکار گرفته است

احمدی‌نژاد در جریان بازدید از بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد،  با تأکید بر عزم دولت برای تأمین بهداشت و سلامت آحاد جامعه گفت: دولت تمام توان خود را برای بهبود وضع سلامت مردم بکار گرفته است. موضوع سلامت مقوله‌ حائز اهمیتی در برنامه‌های توسعه‌ای بخش بهداشت و درمان، دولت است.

رییس‌جمهور با اشاره به تدوین برنامه‌های عملیاتی در بخش سلامت از سوی دولت بر همراهی تمامی بخش‌های دست‌اندرکار در روند پیشرفت طرح‌های توسعه‌ای بهداشت و درمان تأکید کرد.

احمدی‌نژاد همچنین در جریان بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد با بیماران بستری در این بیمارستان عیادت کرده و ضمن گفتگو و آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای آنان در جریان مسایل و مشکلات مطرح شده قرار گرفت.

آغاز عملیات احداث سد معشوره کوهدشت با رمز «یا مهدی»

رییس‌جمهور با رمز «یامهدی» دستور آغاز عملیات اجرایی احداث سد مخزنی معشوره کوهدشت لرستان را صادر کرد.

 احمدی‌نژاد در ادامه سفر به استان لرستان، با حضور در محل احداث سد مخزنی معشوره کوهدشت، ضمن بازدید از محل این سد با توضیحات کارشناسان و پیمانکاران، در جریان چگونگی و زمانبندی‌های انجام شده برای احداث سد مخزنی معشوره قرار گرفت.

با بهره برداری از این سد که بر روی رودخانه کشکان احداث می شود، 36 هزار هکتار از اراضی دیم دشت های کوهدشت، رومشکان و طرهان به کشت آبی تبدیل می شوند.

تولید انرژی برق آبی، مهار سیلاب، تأمین آب مورد نیاز بخش صنعت و آشامیدنی از جمله مزایای احداث سد معشوره در لرستان است.

پیش‌بینی شده است این سد در مدت 5 سال به بهره‌برداری برسد و از 250 میلیون مترمکعب آب تخصیص داده شده این سد برای مصارف کشاورزی، 17 میلیون متر مکعب برای مصارف شرب و شش میلیون متر مکعب برای مصارف صنعتی اختصاص یابد.

رییس‌جمهور در این مراسم با تجلیل از مسئولان و دست‌اندرکاران اجرای طرح‌های برق‌آبی در کشور، بر لزوم توجه به راههای رفع کمبود آب تأکید کرد.

احمدی‌نژاد همچنین با اشاره به توجه دولت به بخش آب و کشاورزی در طرح‌های توسعه‌ای، خواستار شتاب‌بخشی هر چه بیشتر به روند اجرای طرح‌های توسعه‌ای آبی و مهار آب‌های سطحی به منظور مصارف بخش کشاورزی، شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها