بازپرس دادسرای جنایی با صدور قرار مجرمیت برای شش سارق مسلح که با حمله به کارگاه‌ها و بستن دست و پای نگهبان‌ها، آنها را بشدت مجروح و اموال باارزش را سرقت می‌کردند، درخواست مجازات سنگین کرد.
کد خبر: ۵۶۵۳۰۳
درخواست مجازات سنگین برای 6 سارق مسلح

به گزارش جام‌جم، مدتی پیش صاحبان چند کارگاه صنعتی در تهران با حضور در شعبه هشت بازپرسی دادسرای جنایی از چند سارق مسلح شکایت کردند و در پی آن، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

در تحقیق از شاکیان معلوم شد دزد‌های مسلح نیمه‌های شب وارد کارگاه‌های صنعتی شده و پس از ضرب‌وجرح نگهبان‌ها و بستن دست و پای آنها، از این محل‌ها سرقت کرده‌اند.

با دستور قضایی از سوی بازپرس بخشوده، پرونده اتهامی تبهکاران مسلح برای پیگیری به پلیس آگاهی تهران ارسال شد.

با شروع تحقیقات و سرنخ‌های به‌دست آمده در این ارتباط، معلوم شد این سرقت‌ها به صورت باندی و از سوی شش سارق حرفه‌ای و خشن صورت گرفته و برخی نگهبان‌ها نیز پس از حمله سارقان بشدت مجروح شده‌اند.

 26 سرقت از کارگاه‌ها

در حالی که تحقیق در این زمینه ادامه داشت، 26 فقره سرقت دیگر از کارگاه‌ها به پلیس آگاهی تهران گزارش و با بررسی این سرقت‌ها معلوم شد همه آنها از سوی اعضای باند دزد‌های مسلح و به یک شیوه انجام شده است.

بنا بر این گزارش، در حالی که تحقیقات میدانی پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان ادامه داشت، راننده یک دستگاه تریلی که بشدت مجروح شده بود، در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی به ماموران اطلاع داد شش سارق مسلح راهش را در اطراف تهران سد و به وی حمله کرده و محموله کامیون را که شامل مقادیر زیادی کابل بوده، همراه کامیون به سرقت برده‌اند.

در پی این شکایت، ماموران با حضور در محل حادثه، مرد راننده را به بیمارستان منتقل و در تحقیق از وی، ردپای دزد‌های تبهکار را در این سرقت شناسایی کردند.

با جمع‌بندی اطلاعات و شناسایی دو نفر از سارقان، ماموران در مرحله بعدی، این دو متهم را شناسایی و آنها را در عملیاتی در جنوب تهران بازداشت کردند.

متهمان دستگیر شده با انتقال به پلیس آگاهی تهران، اعتراف کردند مدتی پیش در پی تحمل سه سال زندان آزاد شده و با همدستی چهار نفر دیگر که با آنها در زندان آشنا شده بودند، یک باند سرقت راه‌اندازی و از کارگاه‌های صنعتی مسلحانه دزدی می‌کرده‌اند.

در پی این اعترافات، چهار عضو دیگر این باند تبهکاری نیز در عملیاتی دستگیر شدند و با اعتراف به چند فقره سرقت از جمله سرقت محموله تریلی، پرونده به دادسرای جنایی ارسال و دستور قضایی در این ارتباط صادر شد.

بنابراین گزارش، روز گذشته بازپرس بخشوده پس از بررسی پرونده و تحقیق از متهمان و شناسایی مالباختگان، قرار مجرمیت اعضای این باند تبهکاری را صادر و برای آنها درخواست مجازات سنگین کرد.

با صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست، پرونده متهمان خشن برای محاکمه به دادگاه ارسال شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها