رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تا آخرین لحظات ثبت‌نام بنا نداشتم در انتخابات شرکت کنم، ولی به دلیل مراجعات و اصرارهای مکرر از همه قشرهای جامعه به‌ویژه خانواده‌های معزز شهدا و برخی بزرگان حوزه در قم و سایر بلاد، وارد این عرصه شدم.
کد خبر: ۵۶۴۸۹۴
تا آخرین لحظات بنا نداشتم ثبت‌نام کنم

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار با جمعی از استادان حقوق دانشگاه‌های تهران، وکلای دادگستری، قضات، اعضای کمیسیون‌های حقوقی و سردفتران، مردم را سرمایه اصلی نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام(ره) از شروع نهضت تاکنون با تکیه بر حضور مردم شکل گرفت، پیروز شد و در گردنه‌های مختلف به‌ویژه دوران دفاع مقدس و سازندگی کشور را پیش برد و اگر مردم به میدان نمی‌آمدند، توفیقی حاصل نمی‌شد و دستاوردها و پیروزی‌ها به دست نمی‌آمد.

وی افزود: اکنون نیز اگر مردم در صحنه باقی نمانند و پشتوانه نظام اسلامی به عنوان یک سرمایه بزرگ و بی‌بدیل نباشند کارها انجام نخواهد شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری، با ابراز تأسف از برخی هتاکی‌ها، بداخلاقی‌ها و نیز دروغ و تهمت گفت: برخی افراد و جریان‌هایی که در زمان مبارزه، حضور مؤثری در صحنه نداشتند، امروز انقلابی‌نما و تندروتر از مبارزان شده‌اند و با حمایت‌های اشتباه برخی‌ از همین انقلابی‌نماها، جامعه در چند سال گذشته دچار آسیب‌های جدی شده که خارج شدن از این شرایط، نیازمند تقویت وحدت ملی و تدبیر، عقلانیت و برنامه‌ریزی اصولی است.

هاشمی رفسنجانی، دغدغه امروز دلسوزان نظام اسلامی را رفع مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه و تأمین رفاه برای عموم مردم دانست و اظهار کرد: در این سالها با توجه به ثروت عظیمی که در اختیار مسئولان قرار داشت، باید شاهد معضلات کنونی نبودیم و از امکانات به مراتب بهتر و مناسب‌تر استفاده می‌کردیم.

وی در مورد انتخابات ریاست جمهوری نیز با بیان اینکه آمده‌ام تا خدمت کنم، گفت: تا آخرین لحظات ثبت‌نام بنا نداشتم در انتخابات شرکت کنم، ولی به دلیل مراجعات و اصرارهای مکرر از همه قشرهای جامعه به‌ویژه خانواده‌های معزز شهدا و برخی بزرگان حوزه در قم و سایر بلاد، بر اساس وظیفه دینی و ملی و برای رفع مشکلات کشور، وارد این عرصه شدم و تا زنده‌ام و جان در بدن دارم، برای تعالی انقلاب و کشورم هر آنچه در توان داشته باشم، انجام می‌دهم.

در ابتدای این دیدار تنی چند از استادان به نمایندگی از حضار به بیان دغدغه‌های امروز جامعه پرداختند و از حضور هاشمی رفسنجانی در انتخابات قدردانی کردند. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
شهروند
United Arab Emirates
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
۰
۰
خداوند پشت و پناهتان باشد, اگر شما به داد ما مردم برسید.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها