انهدام باند سارقان حرفه ای خودرو

بیش از ۵۰ خودروی مسروقه در تهران کشف شد

رییس کلانتری 121 سلیمانیه از دستگیری دو سارق خودرو در محدوده بلوار ابوذر خبر داد و گفت: این دو متهم در تعقیب و گریزی پلیسی هنگام پرسه زنی با خودروی مسروقه متوقف و بازداشت شدند.
کد خبر: ۵۶۳۶۹۴
انهدام باند سارقان خودرو

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ علیرضا عظیمی رییس کلانتری 121 سلیمانیه گفت:عصر روز گذشته واحد گشت انتظامی این یگان هنگام گشتزنی در بلوار ابوذر بوده که متوجه مشخصات مخدوش یک دستگاه خودروی سواری پراید با دو نفر سرنشین که سعی داشت از میان خودروها راه خود را باز کند مشکوک شده و به بررسی آن پرداختند.

وی افزود: در همین زمان دو سرنشین خودروی مذکور خودروی پلیس را مشاهده و از محل فرار کردند با فرار متهمان آنان تحت تعقیب قرار گرفته و ماموران همزمان پلاک و مشخصات خودرو را از طریق مرکز پیام پلیس استعلام کردند که طی آن مشخص شد خودروی مذکور مدتی پیش از محدوده شرق تهران به سرقت رفته است.

سرهنگ عظیمی اظهارداشت: راننده و همراهش بی توجه به دستور پلیس اقدام به حرکات خطرناک و نمایشی کرده و سعی داشتند با عبور از خیابان های یک طرفه و باریک از دست پلیس فرار کند که موفق به این کار نشده و متوقف شدند.

وی افزود: با توقف خودروی مذکور هر دو سرنشین آن که «مرتضی.ب» و «وحید.م» نام داشتند، بازداشت شده و برای تحقیقات به کلانتری منتقل شدند که با هماهنگی انجام شده از سوی ماموران سوابق هر دو متهم از سیستم مرکز پیام کلانتری استخراج شده و مشخص شد که هر دو از سارقان سابقه دار این محدوده هستند.

رییس کلانتری 121 سلیمانیه تصریح کرد: در کلانتری از هر دو متهم بازجویی انجام شد که هر دو نفر به سرقت خودرو اعتراف کرده و در بازرسی از داخل خودرو نیز تجهیزات مسروقه ای شامل ضبط خودرو، مدارک شناسایی و تعدادی سوئیچ خودرو کشف و ضبط شد.

گفتنی است؛ با کسب اقرارهای هر دو متهم و تشکیل پرونده، متهمان برای تحقیقات تکمیلی و تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها