اسفندیار رحیم مشایی گفت: در انتخابات به این فکر نمی‌کنیم که ما را رد می‌کنند و ما بر اساس یک تکلیف آمده‌ایم و راه نورانی انقلاب پایان ندارد.
کد خبر: ۵۶۳۶۹۱
به رد صلاحیت فکر نمی‌کنیم

به گزارش فارس، رئیس دبیرخانه ریاست جنبش عدم تعهد در دیدار شماری از نخبگان استان‌های مختلف کشور تصریح کرد: خیلی فکر کردم که چه طور می‌توانیم امام زمان (عج) را به دنیا معرفی کنیم و خداوند لطف کرد و بعد از اینکه آشناتر  شدیم، دیدیم خودشان به فکر امروز و جهان بودند. امامی که آنها به القاب مختلف معرفی می‌کنند ، بهار انسان است. بهار انسانها !

وی با بیان اینکه ما برای رقابت انتخاباتی نیامده ایم و هیچ کسی رقیب ما نیست ، تصریح کرد: ما ایجابی و اثباتی وارد انتخابات می‌شویم و می‌خواهیم اندیشه‌های بلند انقلاب و دین حقیقی اسلام را به جهان عرضه کنیم.

تحلیل گاردین از فلاکت فتنه گران

روزنامه گاردین در گزارش جدید خود با اذعان به ناتوانی و عدم محبوبیت جریان فتنه از حال و روز فلاکت بار امروز برخی روزنامه نگارنماهای فتنه گری سخن گفته که سرخورده شده و به کافه نشینی روی آورده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ خبرنگار گاردین در ادامه به بحران «هویتی» که یک روزنامه نگار وابسته به جریان فتنه تحت حمایت غرب به آن مبتلا شده می نویسد و می افزاید آرش نام مستعار اوست. او به من گفت که در جستجوی هویت خود می باشد.
 
این به اصطلاح روزنامه نگار در ادامه به نام چندین نفر از عناصر فریب خورده دیگر نزدیک به جریان فتنه اشاره می کند که عده ای از آنها بدلیل اقدامات خائنانه خود به حاشیه رانده شده و عده ای دیگر در خارج از کشور به سر می برند و به همکاری با رسانه های ضد انقلاب می پردازند و در این باره می افزاید : اساتید ما افرادی چون مسعود بهنود و اکبر گنجی هستند.

 بن بست فتنه‌گران

رییس دفتر سیاسی سپاه پاسداران با اشاره به حضور سلایق مختلف در انتخابات 92 گفت: فتنه‌گران در کشور به بن بست‌ رسیده‌اند.

 رسول سنایی‌راد در نشستی از سلسله نشست‌های بصیرت که با حضور جمعی از طلاب حوزه علمیه قم در مسجد امیرالمؤمنین (ع) شهرک مهدیه برگزار شد با بیان اینکه انتخابات در کشور ما به دلیل اینکه نظامی نوپا، اسلامی و مردمی هستیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است اظهار داشت:  انتخابات پیش روی ما تفاوت و شرایط خاصی دارد.

سنایی‌راد با اشاره به تورم و گرانی بی‌سابقه در کشور ابراز داشت: این فشارهای سنگین که در چند ماه گذشته به مردم وارد شده نیز می‌تواند در موفق شدن ادعای ناجی بودن برخی‌ها موثر باشد،

کسانی که در سوابقشان در زمینه اقتصاد نکات منفی زیادی به چشم می‌خورد امروز مدعی هستند که می‌توانند کشور را از شرایط کنونی نجات دهند.

دیپلماسی چوب و چماق

مشاور سابق وزیر امور خارجه با بیان اینکه مذاکرات ما با غرب در زمینه هسته‌ای از دولت اصلاحات شروع شد و بنده انتظاری نداشتم این مذاکرات به نتیجه برسد، گفت: آمریکایی‌ها همواره به دنبال این هستند که با دیپلماسی چوب و چماق منافع خود را در پیش گیرند، در صورتی ما به دنبال حق هستیم و آنها حق سرشان نمی‌شود.

به گزارش مهر ، منوچهر محمدی در سلسله نشست های بصیرت که در مسجد اهل بیت(ع) قم برگزار شد اظهار داشت:همانطور که تا کنون این مذاکرات به طول انجامیده است، بنده بعید می‌دانم غربی‌ها در مذاکره تسلیم شوند و حقوق ما را بپردازند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش آقای خاتمی و هاشمی در فتنه 88 عنوان داشت: این آقایان به یقین هر کدام با هدف و انگیزه خاصی در فتنه نقش داشته اند، بنده کتابی دارم با عنوان«انقلاب اسلامی در بوته آزمون» که سهم هر کدام از این افراد در فتنه را در آن کتاب شرح داده ام. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
۰
۰
انشاء اله رد صلاحیت بشید
عارف
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
۰
۰
آقای كاندید آخه برای بدست آوردن مقام چرانام امام زمان راحربه می كنید خودتان درچنته چی دارید آیا برنامه شماادامه روند نزولی همین دولت نیست !!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
۰
۰
وای خدایا چقدر آزادی بیان! تو ایران! باورم نمی شه.

نیازمندی ها