گفت‌وگو با لئوناردو دی‌کاپریو

نمی‌خواهم یک کله‌گنده هالیوودی باشم

تهیه‌کنندگان مجموعه فیلم مردآهنی گفته‌اند کناره‌گیری رابرت داونی جونیور از این پروژه، به معنی پایان کار آن نیست و به دنبال بازنشستگی خودخواسته این بازیگر، آنها دنبال بازیگر تازه‌ای هستند که نقش تونی استارک/ مردآهنی را در قسمت‌های بعدی این اکشن ابرقهرمانانه و کمیک‌استریپی بازی کند.
کد خبر: ۵۶۳۶۰۵
نقاب مرد آهنی برای دی‌کاپریو

با آن که مسئولان کمپانی والت‌دیزنی و شرکت فیلمسازی مارول نمی‌خواستند رابرت داونی جونیور همکاری‌اش را با این مجموعه فیلم قطع کند، اما حالا که لباس و ماسک مردآهنی به دیوار آویزان شده است آنها بازیگری را می‌خواهند که مردآهنی جدید آنها باشد.

رسانه‌های گروهی در این رابطه گمانه‌زنی‌های زیادی کرده‌‌اند و چند نام را به عنوان بازیگر احتمالی نقش مردآهنی مطرح کرده‌اند.

این در حالی است که تهیه‌کنندگان مجموعه فیلم مردآهنی در رابطه با این نام‌ها سکوت اختیار کرده و هیچ‌یک از آنها را تائید یا تکذیب نکرده‌اند. با وجود این، درحال حاضر یک نام بیشتر از بقیه به گوش می‌رسد و خیلی‌ها بر این باور هستند که این بازیگر، بهترین گزینه برای حضور در نقش این ابرقهرمان است.

بازیگر مورد نظر کسی نیست جز لئوناردو دی‌کاپریو. شنیده می‌شود مسئولان کمپانی والت‌دیزنی بشدت علاقه‌مند هستند این بازیگر سی و نه ساله سینما، مردآهنی جدید آنها باشد حتی گفته می‌شود مذاکراتی هم با او در این رابطه صورت گرفته، هرچند هنوز نتیجه‌ای در برنداشته است.

منتقدان و تحلیلگران سینمایی هم دی‌کاپریو را بهترین گزینه برای این مجموعه فیلم می‌دانند،‌اما همین منتقدان و تحلیلگران بلافاصله این نکته را هم مطرح می‌کنند که به احتمال زیاد،‌ خود دی‌کاپریو مخالف این موضوع است و بازی در این نقش را قبول نخواهد کرد.

تحلیل منتقدان سینمایی این است که لئوناردو دی‌کاپریو در دهه اخیر، تبدیل به بازیگر فیلم‌ها و پروژه‌های غیرمتعارف و روشنفکرانه شده است و علاقه‌ای به حضور در یک فیلم مردم‌پسند که فروش کلانی در جدول گیشه نمایش سینماها می‌کند، ندارد. این در حالی است که فیلم‌های غیرمتعارف او هم فروش خوبی در جدول گیشه نمایش می‌کند. اما برای این بازیگر، نقدهای مثبت منتقدان از اهمیت بیشتر و بالاتری برخوردار است.

دی‌کاپریو در 10 سال گذشته در پنج فیلم مارتین اسکورسیزی، فیلمساز نیویورکی بازی کرد و با فیلمسازان مطرح دیگری مثل کریستوفر نولان، کوئنتین تارانتینو، کلینت ایستوود، مایکل مان، سام مندس و باز لورمن کار کرده است.

پرسش اهل فن این است که بازیگری با چنین کارنامه‌ کاری، حاضر به قبول دعوت به بازی در فیلمی است که منتقدان نظر خوشی نسبت به آن ندارند؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها